Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkikö muut surumielisyyttä Williamin silmissä?

Vierailija
29.04.2011 |

etenkin kun olivat parvekkeella?

minun mielestä hän oli jotenkin surumielinen ja etenkin suudelman jälkeen. kate vaikutti suudelman jälkeen kylmältä ja william siltä että olisi jotenkin 'janonut' rakkautta omalta vaimoltaan sitä saamatta.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hän kertoi katuvansa koko häitä! Sanoi, että olisi pitänyt ottaa mieluummin av-mamma, jolla on kunnon tissit ja oikeaoppinen banaaninuttura.

Vierailija
2/35 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuosta ylenmääräisestä huomiosta, siksi olivat niin vaivautumneita ja esittivät rooliaan kuuliaisesti mutta kärsien ja se näkyi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuosta ylenmääräisestä huomiosta, siksi olivat niin vaivautumneita ja esittivät rooliaan kuuliaisesti mutta kärsien ja se näkyi.

minua jotenkin säälitti william siellä parvekkeella.. olisin toivonut että olisi saanut katelta edes hieman lämpöä. kate keskittyi liikaa vilkutteluun eikä ollut läsnä miehelleen. ymmärrän että olivat parvekkeella yleisön tähden, mutta silti.

Vierailija
4/35 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köökkisykolokiaa parhaimmillaan taas! Kumpikaan noista ei janoa ylenpalttista julkisuutta joten saattaa ehkä olla hieman kiusallinen tilanne olla parin miljardin töllötettävänä!

Vierailija
5/35 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kate tulee tuntemaan itsensä miestään ala-arvoisemmaksi, koska on eri yhteiskuntaluokasta. Sitä ei voi millään estää. Siinä tarvitaan taas feminismiä vouhottamassa. Ei ole kyse siitä, että mies alentaa vaimoaan, vaan perheeseen, kotiin ja parisuhteeseen siirtyneestä luokkataistelusta.

Menkää naimisiin oman luokkalaisenne kanssa niin on mahdollisuus, että liitosta tulee tasa-arvoinen.

Vierailija
6/35 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köökkisykolokiaa parhaimmillaan taas! Kumpikaan noista ei janoa ylenpalttista julkisuutta joten saattaa ehkä olla hieman kiusallinen tilanne olla parin miljardin töllötettävänä!

kyllä william on ainakin tuollaiseen töllöttelyyn tottunut. silti juuri hänestä houkui surumielisyys, miksi? samaa surumielisyyttä näkyi aikoinaan äidissään joka joutuikin rakkaudettomaan liittoon.

Vierailija
7/35 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäs olisikaan luontevampi paikka näyttää rakkautta kuin parvekkeella parin miljardin ihmisen töllöttäessä? Av-mammalta ei livahda väärä ilme, mutta on se kumma kun Wills ja Kate eivät aivan täysin hallinneet ilmeitään joka sekunti. Ei mua vaan olisi hermostuttanut moisessa tilanteessa, ei toki!

Vierailija
8/35 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no av-mamma imuttelee vaikka uimahallissa sylikkäin miehensä kanssa kun muut uiskentelee vieressä.

Ei siinä paljoa eroa ole tollaseen parvekkeella imutteluun..

Vierailija
9/35 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäs olisikaan luontevampi paikka näyttää rakkautta kuin parvekkeella parin miljardin ihmisen töllöttäessä? Av-mammalta ei livahda väärä ilme, mutta on se kumma kun Wills ja Kate eivät aivan täysin hallinneet ilmeitään joka sekunti. Ei mua vaan olisi hermostuttanut moisessa tilanteessa, ei toki!

hermostuneisuus on eri asia, eikä siitä tässä ollut puhe. toki olivat hermostuneita niin kai on taviksetkin tavishäissään.

Vierailija
10/35 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotti todennäköisesti jo lehdistöltä suljettuja yksityisjuhlia, eikä jaksanut enää edustamista ja muiden huomioimista omana hääpäivänään. Kirkossa ja muuallakin kävi pienistä eleistä ja ilmeistä ilmi, että ovat rakastunut ja onnellinen ns. "vanha" pari.

Vierailija
11/35 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja intiimimmät juhlat. Ehkä prinssiä harmitti yleinen hulabaloo ja väkimäärä, kun hän olisi halunnut keskittyä vaimoonsa ja perheenjäseniinsä. Miettikää itse, olisitteko halunneet hääpäivänä olla miljardien silmäparien vahdittavana vai keskittyä omaan rakkaaseesi?

Vierailija
12/35 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

surumielisyydestä ei ollut häivääkään, ainakaan kun morsiusparin välisistä kemioista puhutaan. Ehkä william ajatteli vaikkapa äitiään, jonka olisi halunnut olevan mukana.

Vierailija
13/35 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin uskaltaa hengittaakaan, syomisesta puhumattakaan. Huomasitteko kuinka Katen aiti ja Elisabet seisoivat vierekkain kirkon jalkeen. Katen aiti yritti laittaa jotain kommenttia hiljaisuuden rikkomiseksi ja tunnelman keventamiseksi mutta Elisabet oli kylman rauhallisesti taysin puhumaton "alempiarvoiseen" kastiin kuuluvan morsiamen aidin seurassa, eika siis vastanut mitaan tuohon kommenttiin.

Vierailija
14/35 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä paria, varsinkin jos vertaa Victoriaan ja Danieliin. Ne oli kyllä oikeesti niin onnellisen ja rakastuneen oloisia, vaikka vanha pari olivat hekin.

Toki maiden kuninkaallinen etikettikin saattaa olla erilainen ja persoonat tietty erit.

Vierailija
15/35 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katea verrataan alituiseen Dianaan ja häävalmisteluja Dianan ja Charlesin häihin.

Itse äitini nuorena menettäneenä oli hääpäivänäni todella murheellinen ja ajatuksissani. Menin naimisiin samassa kirkossa kuin äitini ja olisin kovasti kaivannut häntä paikalle.

Voin kuvitella Williamin tunteet.

Vierailija
16/35 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katea verrataan alituiseen Dianaan ja häävalmisteluja Dianan ja Charlesin häihin. Itse äitini nuorena menettäneenä oli hääpäivänäni todella murheellinen ja ajatuksissani. Menin naimisiin samassa kirkossa kuin äitini ja olisin kovasti kaivannut häntä paikalle. Voin kuvitella Williamin tunteet.

Vierailija
17/35 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

satuhäiden tyyliin vetänyt posket lommolla tupakkia ja sihahdellut vittua ja saatanaa sulhaselle.

Vierailija
18/35 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mielestäni suruisuus oli samanlaista kuin äidillään aikoinaan. tiesikö diana mihin soppaan joutuisi? pelkäsikö william äitinsä kohtaloa? liittoa josta puuttuu rakkaus?

Vierailija
19/35 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huokuikohan sitä surumielisyyttä juuri siksi, että hänen äitinsä ei voinut olla paikalla näkemässä poikansa hääpäivää! Vaikka äidin kuolemasta on kauan, voi se olla kova paikka hääpäivänä.

Vierailija
20/35 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miksi ihmiset ei osaa tulkata jännitystä ja väsymystä ja julkisen tilanteen painetta oikein... Pussaa itse kahden miljardin edessä ja mieti miten luontevaa on, ekaa kertaa kuninkaallisen perheen jäsenenä.

Williamilla on äitinsä silmät. Diana oli myös aina "surumielisen" oloinen. Kun seurasi parin katseita toisiinsa ei jäänyt epäselväksi ovatko rakkaudesta menneet naimisiin. :) Toisin kuin esim Charles ja Di aikanaan.