Kun mieheni lapset tulevat meille, niin meillä ei
todellakaan ole mitään sirkushuveja ja tivolia tarjolla vaan ihan normaalia meidän elämää.
Jollain tuntuu olevan se kuvitelma, että kun lapset menevät isälle, niin järjestetään sitä sun tätä ja juostaan koko viikonloppu milloin missäkin.
Kiitos ja anteeksi.
Kommentit (5)
todellakaan ole mitään sirkushuveja ja tivolia tarjolla vaan ihan normaalia meidän elämää. Jollain tuntuu olevan se kuvitelma, että kun lapset menevät isälle, niin järjestetään sitä sun tätä ja juostaan koko viikonloppu milloin missäkin. Kiitos ja anteeksi.
meillä isä vetää kermat päältä,mutta ei osallistu ns. ei niin mukaviin asioihin kuten vaatteiden osto,tai lapsien pesemiseen yms.
että on niitä isejäkin ketkä unohtavat ikävät arkiaskareet ja vetää kermat päältä!
kiitos ja näkemiin!
Pääasia minusta on että lapsille on aikaa ja kaikkein parasta olisi että tapaajalapset voisivat hetken viettää vaikka ihan etävanhemman kanssa keskenäänkin. Käydä vaikka siellä kaupassa, leikkipuistossa, kävelyllä, pelata kotona, mitä vain. Jää siinä silti paljon aikaa ihan sille normaalille elämällekin. Kaikkein parasta tietysti olisi että etävanhempi ottaisi todellisesti osaa lapsensa arkeen, käyttäisi viikolla harrastuksissa ja huolehtisi joskus läksyistä.
että oon pettynyt. Mä kyllä olettaisin että teillä olis norsuja ja apinoita.
eletään omien ja miehen lasten kanssa.
yleensä ollaan pihalla/puistossa, käydään kaupassa (lasten mielestä kivaa), ollaan ihan vaan kotona. Joskus käydään Mäkkärissä tai HopLopissa, ehkä 1x/2kk. Ja anteeksi en pyytele, minun mielestäni toimimme ihan oikein.