Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paraneeko peräpukamat, kun lopettaa imetyksen?

Vierailija
29.04.2011 |

Ts. voiko joku imetyshormoni olla (osa)syyllinen pukamien syntyyn ja asia hoituisi pois päiväjärjestyksestä kun imetys lakkaa?

Alkaa mennä hermot, kun perä koko ajan kipeä. :( Käsikauppalääkkeet auttaa sen aikaa kun niitä käyttää, mutta ei kai niitäkään ole tarkoitettu jatkuvaan käyttöön vaan kuuriluontoisesti (mikä ei siis tässä tapauksessa riitä).

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla auttoi kun kävin ruoansulatuselimistöön erikoistuneella kirurgilla hoidattamassa pukamani.

Vierailija
2/4 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hae apua lääkäristä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suihkuttele pukamia joka vessa käynnin jälkeen ja jumpaa niin että supistelet peräaukon lihaksia. Jos nämä ei auta mene lääkäriin. Ei ne imetyksestä johdu vaan ovat tulleet synnytyksen aikaan ja nyt ne eivät jostain syystä parane.

Vierailija
4/4 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on synnytyksestä kymmenen vuotta ja edelleen pukamat vaivaa ajoittain. Monella niitä on myös vaikkei ole koskaan synnyttänyt, ja hyvin moni mieskin niistä kärsii. Että eipä tuo imetys niihin vaikuta.

Scheriproctia voit käyttää kuukaudenkin putkeen, jos ei sinä aikana ole parantunut, niin sit lääkäriin. Tai eihän ne kokonaan parane mutta voivat olla täysin harmittomat ja oireettomat pitkäänkin. Lisäksi ruokavalioon kuituja, paljon liikuntaa ja mahdollisimman vähän istumista. Niin ja suihkuttelua lämpimällä vedellä.

Noilla keinoilla mä olen saanut todella pahatkin pukamat paranemaan omin avuin. Kerran näytin lääkärille, mut ei se mitään niille tehnyt vaan antoi vain itsehoito-ohjeet.