Kovin on pienet tissit Katella.
Kommentit (31)
tietenkin kaikki tarvittava on tehty, mutta ei häiritsevästi eli hiukset kasvatettu ja hoidettu, laidutettu, hampaat valkaistu
[SE EI TARKOITA ETTÄ KAIKKI OLEMME FATSOJA/LÄSKIVUORIA tms.
Vaikka korviin sattuukin huutosi, pyydän vilpittömästi anteeksi kaikilta. Myös läskeiltä ja fatsoilta.
Kate on ihan sopusuhtainen, mutta täytyy sanoa että tuo puku ja sen leikkaus ei välttämättä tehnyt oikeutta hänen rinnoilleen... Muuten kyllä kaunis puku mutta nimenomaan rintojen kohdalla jokin oli ehkä vialla...
tai huonostivalitusta korsetista.
Tuolla allahan ei hihnaliivit käy. Enivei, huonosti tehty työ alusvaatteen ostajalta. Ellei ollut sitten morsio itse.
sanoa ääneen ilman että syytetään kateelliseksi mutta ei mun mielestä Kate ole erityisen kaunis.
On kyllä siro, hiukset on kauniit ja iho raikas, mutta silmät on lurpat ja vartalo luiseva ja kuiva. Laihuus ei ole kaunista mutta hoikkuus on. Kate on mun mielestä laiha, mihin liittyy luinen rintakehä, väsähtänyt yleisilme silmissä ja kasvoilla
sanoa ääneen ilman että syytetään kateelliseksi mutta ei mun mielestä Kate ole erityisen kaunis.
On kyllä siro, hiukset on kauniit ja iho raikas, mutta silmät on lurpat ja vartalo luiseva ja kuiva. Laihuus ei ole kaunista mutta hoikkuus on. Kate on mun mielestä laiha, mihin liittyy luinen rintakehä, väsähtänyt yleisilme silmissä ja kasvoilla
hoikkuus on tosiaan kaksi eri asiaa. Hoikka on terve ja säteilevä kasvoistaan, elinvoimaisen ja sporttisen näköinen. Laiha on kuivahtanut ja väsyneen näköinen, naama ryppyinen kun iho ei saa tarpeeksi ravintoaineita pysyäkseen kimmoisana. En ymmärrä miksi naiset haluavat näyttää niin laihoilta kuivan kesän oravilta, se ei sovi kenellekään yli 20-vuotiaalle, teinit ovat eri asia.
hoikkuus on tosiaan kaksi eri asiaa. Hoikka on terve ja säteilevä kasvoistaan, elinvoimaisen ja sporttisen näköinen. Laiha on kuivahtanut ja väsyneen näköinen, naama ryppyinen kun iho ei saa tarpeeksi ravintoaineita pysyäkseen kimmoisana. En ymmärrä miksi naiset haluavat näyttää niin laihoilta kuivan kesän oravilta, se ei sovi kenellekään yli 20-vuotiaalle, teinit ovat eri asia.
Esim. Victoria on terveen hoikka omissa häissään, säteilevä ja pirteä
ja muutamat synnytykset ja imetykset pöyristävät ja lisäävät tissien vetovoimaa.
mitenhän tuo William on voinu ihastuu siihen, ku KAIKKI miehethän tykkää, että naisella pitää olla vähintään DD-kuppi????
DD kuppi on ihan jees, mutta kun siihen on yleensä kylkiäisenä DD-vyötärö (ei vyötäröä) ja DD-perse ja DD- reidet ja kaikki muu :)Isotissisten on turhaa keulia, koska läskiä on ämpäreittäin muuallakkin.
Mielummin vaikka A kupit.
mitenhän tuo William on voinu ihastuu siihen, ku KAIKKI miehethän tykkää, että naisella pitää olla vähintään DD-kuppi????
DD kuppi on ihan jees, mutta kun siihen on yleensä kylkiäisenä DD-vyötärö (ei vyötäröä) ja DD-perse ja DD- reidet ja kaikki muu :)Isotissisten on turhaa keulia, koska läskiä on ämpäreittäin muuallakkin.
Mielummin vaikka A kupit.
kuppikoko on tuo D. DD-kokoa ei ole, vaan se on nykyisin E. Ystäväni ovat kaikki hoikkia tai normaalipainoisia. He ovat onnekkaita. Itse hoikka, mutta olemattamat tissit.
on liian laiha, SE EI TARKOITA ETTÄ KAIKKI OLEMME FATSOJA/LÄSKIVUORIA tms.