Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnärille mukaan...?

Vierailija
29.04.2011 |

Mietiskelin tässä, että mahtaakohan juhannuksen tienoilla syntyvälle vauvalle riittää kotiutumisvaatteiks potkari, pitkähihanen body ja myssy? Ja peitto päälle sit tarvittaes... Esikoista siis odotan ja kokemus vauvojen pukemisesta täys nolla.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten kuulet oman vauvasi jos käytät korvatulppia?

Olettaisin, että jos oma vauvani on samassa huoneessa vieressäni niin kuulen itkun. Tosin jos siellä on monta muutakin vauvaa, jotka itkevät kuorossa, niin niitä en välittäisi kuunnella... Olen käyttänyt korvatulppia ennenkin, eikä ne kyllä eristä kaikkia ääniä, vaan lähinnä vaimentavat. :D

Vierailija
2/16 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

bodyn, potkarit, collegeasun tai vastaavan, lämpimät sukat ja tumput (esim. ne äitiyspakkauksen) ja pipon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin riittää. Jos vaunuilla niin sään mukaan enemmän.

Vierailija
4/16 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis sitten hyvä vaatekerros lisää tohon? Onks se äippäpakkauksen kevythaalari sit jo liikaa? Anteeks on varmaa tyhmiä kysymyksiä, mut oon ihan tietämätön näistä vielä...

Vierailija
5/16 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no eiköhän se riipu ihan siitä minkälainen ilma juhannuksena on...voi olla +12 astetta tai + 25 astetta.

Vierailija
6/16 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei välttämättä liikaa, mutta esim jos sulla on joku huppari tms niin senhän voit siihen nakata päälle.

Vierailija
7/16 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasta, toisella oli päällä pitkähihainen body, housut ja sukat ja myssy (oli varmaan 18 astetta), toisella sama setti plus neuletakki (15 astetta)

Vierailija
8/16 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä siittä säästä voi tietää sillonku lähtö tulee, mutta tarttis silti osata ottaa sopivat kamppeet mukaan. Helppo ois jos joku vois ne tuoda sit vasta kotiutumispäivänä, mut ei oo mahdollista mulla :/

Vierailija
9/16 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuutonen :) onko housut sit parempi vaihtoehto kun potkarit?

Vierailija
10/16 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukaan kassiin potkupuku, potkuhousut, body, myssy ja joku kevyt haalari. kun lähdet synnäriltä niin siinä puet sitten tarvittavat. eihän ne paljoo sitte laukus vie tilaa jos et vaikka haalaria puekkaa. sillon ku poika synty 2004 toukokuus niin oli potkuhousut ja body ja kevyt haalari.

Vierailija
11/16 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällaiset asiat kiinnostaa hyvissä ajoin!

Odotan toista lastamme ja laskettu aika on juhannuksena. En ole lainkaan miettinyt vauvan pukemista!

Varmaan laitamme vauvalle saman bodyn ja potkuhousut kuin veljelläänkin oli kotiin tullessa. Autossa tuskin tarvitsee muuta.

Vierailija
12/16 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen ensimmäistä kesäsynnytystä odottava.

Ajattelin ottaa mukaan ainakin korvatulpat - toivottavasti en unohda, jos pitää tosiaan majailla monta päivää samassa huoneessa muiden mammojen ja heidänkin vauvojen kanssa! Ahdistaa jo valmiiksi, jos siellä ei ole sitten yhtään rauhaa toipua. :/

Vierailija
13/16 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten kuulet oman vauvasi jos käytät korvatulppia?

Vierailija
14/16 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitoin vauvalle kotiinlähtövaatteet valmiiksi viime viikolla. Sairaalakassi on osittain pakattu, pakkaan loppuun kun lähtö tulee. Niin ja olen ensisynnyttäjä jos se nyt tähän vaikuttaa.:)

rv41+1

Vierailija
15/16 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itelle ei oo tullu mieleenkään ottaa korvatulppia, mutta nyt kun mainitsit niin taidan kyl ottaa varmuuden vuoks. En sit tiä miten sen oman vauvan kuulee niitten kans...

Kävin just tänään ostaan imetystopin, sen ainakin otan mukaan ja ison kasan jotai välipalapatukoita!

Kyllähän tässä ehkä vähän ajoissa ollaan, mut ei mulla oo muutakaan tekemistä kun näitä miettiä! :)

ap

Vierailija
16/16 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa pakata myös omat kengät ja sukat. Itse olen ottanut mukaan myös cuplatonia, sillä peräruiske+ kipulääkkeet aiheuttaa minulle joka kerta ihan hirveät ilmavaivat ja vatsakivut, ja monen hengen huoneessa on aika kamalaa joko pidätellä niitä tai sit saastuttaa muiden hengitysilmaa. Cuplaton on täysin vaaratonta eikä imeydy verenkiertoon, mut helpottaa ensipäivien oloa todella paljon.