Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

piina seuraa(inssi vk43)????

27.10.2005 |

onko muita piinailijoita joille tehty inssi nyt tällä viikolla?mulle tehtiin tänään.hoitona clomit ja menopur pistokset.

meillä takana 2 vuotta yritystä jonka aikana 4km ja nyt eka inssi!

ihanaa jos muitakin löytys nii ei tarviis yksikseen kärvistellä=))

hende pp1??

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippuhienoa että Makeisellakin tärppäsi! Testasitko siis Acon 10:llä? On Varmasti upeat fiilikset, onnea!

Mun testailututlokset ei paljoa yllättänyt.. eli negahan sieltä tipahti kuten aina ennenkin. Hohhoijaa, kyllä mä ton arvasin kun tuntuu et oon jotenkin kirottu - ei tää onnistu koskaan. ;( Nyt pitää kyllä lääkärin kanssa keskustella siitä viikon takaisesta kamalasta kipukohtauksesta. En tosin tänään jaksa vielä soittaa, viikon alussa sitten.

Testasin Acon25:lla, joten kyllähän tässä on myönnettävä että vielä toivoo ettei testi vaan vielä näyttäisi plussaa näin varhain, pp15. Mutta hei, ois se aika ihmeellistä että Hcg olisi tässä vaiheessa noin alhaalla? Joten turha enää elätellä toiveita. En viiti enää ottaa tuota viimeistä lugepalleroakaan, mitä sitä turhaan. Toivottavasti vuoto alkaa viikonloppuna ettei seuraava inssi vaan osuisi viikonlopulle.

Hohhoijaa, kyl mä niin jo toivoin et hoidot ois ohi mut ei ne taida olla kuin vasta alkamassa.

Ei kun vaan sitten kohti seuraavaa inssiä ja ties kuinka montaa muuta hoitoa ja julkisella jonotusta IVF-jonossa...

Lilium

Vierailija
22/23 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOIH!!!oon tosi tosi pahoillani kun ei tärpänny!!!voit uskao että tiedän miltä se tuntuu!!

vaikka itse tein plussa testin niin piinalta tää silti tuntuu kun on se pelko keskenmenosta ja mulla se riski on todella suuri 50%..

voimia sulle seuraaviin hoitoihin!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoitteluni Liliumille. (pidän kyllä yhä peukkuja, jospa kuitenkin?) Itse testasin acon 10:llä. 2 minuutissa oli jo selkeä viiva. Aiemmin en uskaltanut katsoa.

Hende84: Inssi oli tosiaan minullakin tuo 27.10.2005.

Olo on vieläkin aika epätodellinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme