Marita Taavitsaisen talo myynnissä: hassua että myyvät itse
ja vielä ovat laittaneet nimensä kokonaan tuohon ilmoitukseen.......
http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/6692561
Kommentit (12)
ap varmaan tarkoittaa, että ilmoitus saattaa kerätä paljon uteliaita katsojia, joilla ei ole edes tarkoitus ostaa. Ymmärrän, että miehen nimi on laitettu, mutta että vielä Taavitsaisenkin.
Laadukasta city-asumista huvilatunnelmissa, vain 8 kilometriä Stockmannille.
Säästää useamman tuhannen välityspalkkioita kun myy itse. Ei se niin vaikeaa ole.
mutta en julkisuuden henkilönä laittaisi ilmoitukseen nimeäni tai ainakaan koko nimeä. Voihan sitä pyytää jotain kaveria tai sukulaista joka antaa laittaa nimensä. Pelkkä numerokin riittää. Jos oikeasti on ostoaikeissa niin kyllä siihen soittaa.
niin tuo voi olla erittäin hyvä juttu. Julkkisten omistamilla asioilla, kun on arvoa enemmän kuin tavisten. Joidenkin mielestä on kiva kertoa asuvansa Taavitsaisen vanhassa talossa tai ajavansa Räikkösen entistä autoa.
Talo on ihana ja julkkiksen nimi lisää kiinnostusta. Säästävät pitkän pennin.
Maritan virallinen sukunimihän on Natri ja Taavitsainen taiteilijanimi joten selvästi koittavat hänen julkisuusarvollaan saada näkyvyyttä.
Mikä ei tokikaan ole huono asia vaan ihan fiksua.
Jaa..Jaa.. saakohan Marita taloaan myytyä.Hinta on kova ja Hyvinkää pieni paikka. Tuon hintatason taloa on vaikea myydä tuollaisella paikkakunnalla kuin Hyvinkää. Helsingissä ehkä olisi parempi säkä. Noita taloja ostaa vain ökyrikkaat. Jos saa tuolla hinnalla myytyä ilman kiinteistövälittäjä, varmaan kannattais vaihtaa alaa.
Vierailija kirjoitti:
Jaa..Jaa.. saakohan Marita taloaan myytyä.Hinta on kova ja Hyvinkää pieni paikka. Tuon hintatason taloa on vaikea myydä tuollaisella paikkakunnalla kuin Hyvinkää. Helsingissä ehkä olisi parempi säkä. Noita taloja ostaa vain ökyrikkaat. Jos saa tuolla hinnalla myytyä ilman kiinteistövälittäjä, varmaan kannattais vaihtaa alaa.
Fiksua necrota 7v vanhaa threadia...
Se on sitten PuliMummo laittanut luukkunsa myyntiin. Onkohan tenutuksesta aiheutuneet laskut jo niin suuria että joutuu kotilostaan luopumaan.
Maritan aviomies tai tuleva ex on aika herkku. Luulen että taiteilija Taavitsainen tulee katumaan ikäkriisissä tehtyä avioero päätöstä. Nämä on niin nähty!
En ymmärrä pointtiasi, ihmisiähän hekin ovat.. Mun mielest aivan normaalia :)