Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiesitkö naimisiin mennessäsi mitä halusit elämältäsi?

Vierailija
28.04.2011 |

Tiesitkö, että tulevan miehesi kanssa voisit saavuttaa kaikki unelmasi?

Meillä on sellainen tilanne että toisella on tarkat tavoitteet ja toiveet elämälle ja toinen ei tiedä mitä haluaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en tiedä varmasti kaikkea vieläkään mitä elämältäni haluan.

Elämä on elämistä varten ja niitä asioita ei vaan voi suunnitella turhan tarkkaan.

Vierailija
2/9 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä on paljon asioita joita ei voi suunnitella. Paljon kivoja asioita on avioliittomme aikana tapahtunut, mutta myös paljon surua.

Mutta jos toinen ei todellakaan tiedä mitä haluaa ... niin riski on olemassa, että avioliiton aikana "valaistuu" ja se voi aiheuttaa ongelmia. Mutta pitkän liiton aikana ihmiset aina kasvavat ja muuttuvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitten kaikki menikin ihan toisin. Nyt mä en edes luule tietäväni. Olen kadottanut itseni kokonaan =(

Enkä odottanut saavuttavani unelmiani miehen kanssa vaan miehestä huolimatta.

Vierailija
4/9 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on lista asioita, ja haluaa olla varma että haluan niitä samoja asioita, ennen kuin voi edes ajatella menevänsä mun kanssa naimisiin tai muuta vakavaa

ja en tiedä varmasti kaikkea vieläkään mitä elämältäni haluan.

Elämä on elämistä varten ja niitä asioita ei vaan voi suunnitella turhan tarkkaan.

Vierailija
5/9 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

halusin elää ihan tavallista arkista rauhallista elämää kunnes kuolema meidät erottaa. Ajattelin myös että jos lapsia on tullakseen, niin saa tulla.

Tähän asti on mennyt kaikki niinkuin haaveilin.

Vierailija
6/9 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen ja talon riittävän, enkä osannut ajatella kokonaisuutta, miehen työn vaikutusta minun elämääni jne.

Nyt reilu kolmikymppisenä, ehkä jonkin kriisin merkeissä, on tullut pohdittua, että mitä olisikaan voinut olla elämässä toisin.

Sitten taas pohdintojen jälkeen palaan siihen lopputulokseen, että mikään ei ole niin hyvää kuin rakkaus ja sitä onneksi vielä on. Olen myös ymmärtänyt sen, että vaikka elämä nyt lapsien ja "ruuhkavuosien" takia tuntuu olevan tässä, niin eihän se niin ole ja paljon onkin nyt uusia unelmia tulevaisuudelle.

Vierailija
7/9 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutuksen ja uran sain ja lapsia siunaantui neljä.

Vierailija
8/9 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"saavuttaa kaikki unelmasi"..hohhoijaa.

Vierailija
9/9 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sen nyt ottaa... Kun menee naimisiin kun ikää on yli 30 ja miehen kanssa yhteisiä vuosia takana 6, niin ainakin tietää mihin astuu. Ei elämä ole kyllä edelleenkään minun mielestäni unelmien saavuttamista, vain elämistä varten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan