Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikutaako bensan hinta teidän autoiluihin?

Vierailija
28.04.2011 |

Meillä alkaa varmaan vaikuttamaan. Ehkä mielenosoituksellisesti enemmänkin ainakin vielä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vaikuttaa kaikkeen muuhun se raha mikä bensaan menee :(

Vierailija
2/10 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaan, ei vaikuta, pakko se on maksaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksan bussikortista 60 euroa kuukaudessa ja sillä saan matkustaa niin paljon kuin sielu sietää monen kunnan alueella. En nyt muista kuinka iso "seutu" täällä Turussa olikaan, Paraisilta Naantaliin tai jotain.

Vierailija
4/10 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on niin autohullu että se tinkii mistä hyvänsä muusta paitsi autoilusta, ja mulla taas on vapaa autoetu.

En tosin muutenkaan aja autolla enemmän kuin on pakko (töihin ei pääse julkisilla mitenkään järkevästi), mulle auto on välttämätön paha. Parkkimaksut kyllä vaikuttavat mun autoiluni määrään. Muutama tunti Forumin parkissa ja kolmekymppiä napsahtaa heti.

Vierailija
5/10 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tullut jo karsittua ylimääräisiä ajeluja pois..

Kalliiksi käynyt ajelut :(

Vierailija
6/10 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksan bussikortista 60 euroa kuukaudessa ja sillä saan matkustaa niin paljon kuin sielu sietää monen kunnan alueella. En nyt muista kuinka iso "seutu" täällä Turussa olikaan, Paraisilta Naantaliin tai jotain.

Vierailija
7/10 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tosi isoruokainen auto mutta ajoa ei tule kuitenkaan älyttömästi ja sekin ajo on pakollista mitä ajetaan.

Vierailija
8/10 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytämme autoa nytkin jo hyvin vähän, sillä ajetaan syksystä kevääseen yleensä n.10-15km viikossa, vähän vaihtelevasti, tankkaamme ehkä kk:n välein.

Kesällä käymme taas mökillä tms melkein viikottain (200km/keikka), joten siinä se sitten jo vähän tuntuukin ja näitä varmasti mietitään tarkemmin. Ja vaikuttaa kyllä esim. siihen, lähdetäänkö retkelle Helsinkiin tai vaikka johonkin Muumimaailmaan, kun bensakulut olisivat jo 80e:n luokkaa.

Työmatkoihin ei onneksi vaikuta, kun kuljetaan bussilla tai pyörällä.

Vierailija
9/10 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvillä keleillä helpommin olen ennenkin kulkenut rattaan kanssa, esim. kerhoon viemisiä yms. Ennen helpommin ihan vain siksi, että on hauskaa kävellä kesäisillä asfalteilla, vaikka vähän vettäkin sataisi. Mulla on auto tosin käytettävissä ja varaa ostaa sitä bensaa. On kyllä jo niin kallista, että vähän vie autoilu laiskuutta pois. Pitkiä matkoja joudumme ajelemaan säännöllisesti myös, kun käymme isovanhempien yms. sukulaisten luona. Näissä lähimatkoissa meillä ei olisi pakko käyttää autoa ollenkaan, muutamia kilometrejä aina vain matkaa. Positiivisesti kun ajattelee, tämä herättelee liikkumaan enemmän. Talvella tietysti (pohjoinen Suomi) pakkasilla ja loskasäillä on varmasti auto alla. En ole kovin innokas lumessa rattaan kanssa kulkija.

Vierailija
10/10 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myydään auto kohta pois

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi