Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko kukaan eilen Roger Watersin keikalla, millainen oli?

Vierailija
28.04.2011 |

Harmittaa hulluna kun ei saatu lippuja, herättiin liian myöhään...Hehkuta nyt niin voin rypeä tässä harmituksessa!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oli uskomattoman hieno keikka. Kantaaottava (sotaa vastaan ja pienen ihmisen puolesta) ja upea spektaakkeli jossa oli mielettömät tehosteet ja efektit. Muuri rakennettiin lavalle kokonaan, katosta lensi pommikone ja Pink Floyd -possukin kierteli yleisössä tottakai.

Vanhoja 70-luvun grafiikoita käytettiin oikein nykyaikaisina.

Tippa tuli linssiin pariin otteeseen. Roger Waters lauloi hyvin. Oli ihan mieletön!!! Kyllä jäit paljosta paitsi.

Vinkkinä: siellä Areenan liepeillä oli ainakin eilen lipputrokareita, mene sitten kytikseen jos haluat vielä nähdä the Wallin.

Vierailija
2/4 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja odotan keikalta toooosi paljon, niin paljon oon jo siitä kuullut! Ihanaa kuulla et ed. kirjoittajakin oli vaikuuttunut :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oli uskomattoman hieno keikka.

Kuulostaa siltä, että Roger suruttaa ratsastaa vanhan bändinsä maineella ja kerää keski-ikäisiltä ääliöiltä rahat pois.

Vierailija
4/4 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oli uskomattoman hieno keikka.

Kuulostaa siltä, että Roger suruttaa ratsastaa vanhan bändinsä maineella ja kerää keski-ikäisiltä ääliöiltä rahat pois.

kyllä siellä oli eilen ihan aitoja Pink Floyd faneja. Niin olen minäkin btw, ja koko muu porukka kenen mukana siellä olin... mikä tekee sinusta aidomman fanin? Waters/Gilmore riita jakaa mielipiteitä mutta ei se vähennä Pink Floydin musiikin upeutta yhtään. Oli aivan mahtavaa olla eilisellä keikalla. Dark Side of the Moonin näin kaksi kertaa Lontoossa, sekin oli Watersin showna hieno.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi