Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luottaako vai eikö luottaa

Vierailija
28.04.2011 |

En enää tiedä olenko tulossa hulluksi ja olenko oikeasti näin vainoharhainen ihminen mutta epäilen jälleen kerran että mieheni valehtelee minulle ja on jälleen rustannut treffipalsta ilmoituksen nettiin..

Tapasimme itsekkin aikanaan saman treffipalstan kautta ja etenimme sitä kautta suhteeseen joka on kestänyt jo 4vuotta.Minulla on 2 lasta edellisestä suhteesta jossa mies on lapsilleni sanonut että voivat kutsua häntä iskäksi kun lapset itse niin haluavat.Mutta huomasinkin tuossa seurustelumme puolessa välissä että miehelläni eon edelleen se treffi ilmoitus siellä netissä ja hän käy siellä säännöllisesti johon hän totesi että ei hän siellä seuraa etsi vaan se on vain unohtunut sinne ja päätin että testaan mieheni ja tein feikki profiilin jolla lähetyin miestäni ja hän vsatasi tähän kun ei tiennyt että se on minun profiilini.

No tästä suuttuneena kerroin tämän miehelleni ja pyysin poistamaan profiilin ja kertomaan että mikä tämä homma on.Hän vakuutteli rakkauttaan ja poistikin profiilin.Mutta nyt olen huomannut että hän käy edelleen samaisella sivustolla vaikka siellä on muutakin kuin tämä treffipalsta ja sitten etsinkin häneen sopivia profiileja ja yhden löysinkin mutta kun en voi olla varma että onko se mieheni vai jonkun muun ja siksipä kysynkin että mitä ihmettä teen.kysynkö suoraan ja kuulen taas olevani vainoharhainen vai annanko asian olla ja koitan luottaa mieheeni vai kannattaako minun todellakin alkaa miettimään eroa vakavasti.

Rakastan miestäni samon lapseni joten tilanne on hankala mutta en minä halua olla suhteessa valehtelijan kanssa.Muuten meidän suhde on mielestäni täydellinen seksiä on usein ja yhteistä aikaakin ja niitä arjen pieniä tekoja puolin ja toisin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin testaisin sitä profiilia mitä epäilet miehesi profiiliksi.

Kyllä sulla on täysi oikeus ja syy olla epäluuloinen miestä kohtaan.

Vierailija
2/5 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntemattomiin siellä netissä! Eikä miehesikään kannattaisi, voivat olla ihan mitä porukoita vaan, jotka laittavat niitä ilmoituksiaan.

Ja joillakin vanhemmilla on myös erilaisia riippuvuuksia, olen kuullut, että pientenkin lasten vanhemmast roikkuvat niillä palstoilla, jopa yöllä! Mikä on ihn verrattavissa muihinkin riippuvuuksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekisin sille palstalle myös valeprofiilin ja lähettäisin tälle tyypille jota epäilet mieheksesi viestiä.. Kyselisit missä asuu ja jotain mistä voisit tunnistaa hänet.. Jos se on miehesi niin sitten vakava puhuttelu. Jos haluat olla todella vittumainen niin rupea flirttailemaan tällä valehenkilöllä ja sovi treffit. Jos mies on valmis treffeille vaikka jossain kahvilassa ja hän todellä lähtee silloin sinne kahvilaan kun olette sopineet niin siinä vaiheessa harkitsisin jo todella vakavasti eroa!

Vierailija
4/5 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekisin sille palstalle myös valeprofiilin ja lähettäisin tälle tyypille jota epäilet mieheksesi viestiä.. Kyselisit missä asuu ja jotain mistä voisit tunnistaa hänet.. Jos se on miehesi niin sitten vakava puhuttelu. Jos haluat olla todella vittumainen niin rupea flirttailemaan tällä valehenkilöllä ja sovi treffit. Jos mies on valmis treffeille vaikka jossain kahvilassa ja hän todellä lähtee silloin sinne kahvilaan kun olette sopineet niin siinä vaiheessa harkitsisin jo todella vakavasti eroa!

Jotenkin miehesi kuulostaa tekstissäsi sellaiselta ihmiseltä joka ei myönnä totuutta keskustellen ja tuo epävarmuudessa eläminen on todella väärin sinua kohtaan. Tee valeprofiili ja narauta mies ja katso samalla kuinka pitkälle olisi valmis menemään.

Vierailija
5/5 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen miehen kanssa. Jos se on miehesi, niin varmaan on varovaisempi eikä paljastu muutamalla viestillä. Varo omia maneereitasikin kirjoittaessasi, jottei mies arvaa, että se olet sinä.

Jos sen on miehsi, olisi varmaan jo aika erota. Oli sitten kyseessä addiktio tai miehen tyytymättömyys nykytilanteeseen, niin ei kai luottamuksen pettämistä voi montaa kertaa antaa anteeksi.:(

Et ole kyllä ensimmäinen, jonka miehellä on jäänyt päälle tuo deittinettailu, kai se tou jännitystä elämään. Mutta kyllä se pitäisi osata lopettaa ajoissa kunnioituksesta jo löydettyä elämänkumppania kohtaan.

Tsemppiä! Kerro sitten miten kävi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme