Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex pyysi uuden lapsensa kummiksi

Vierailija
28.04.2011 |

Erosimme puoli vuotta sitten kun ex löysi työpaikalta elämänsä rakkauden. Ero oli sillä lailla siisti että muutin kodistamme lasten kanssa saman tien miehen kerrottua uudesta rakkaudesta enkä huutanut, raivonnut tms. Olin niin turta.

Meillä ei koskaan sellaista suurta rakkauden paloa ollut vaan menimme nuorina naimisiin oltuamme sitä ennen naapurukset lapsesta asti ja aina ystäviä. Nyt sitten mies löysi sen palavan rakkauden ja siinä meni se avioliitto.

Maanantaina kun ex palautti lapset pääsiäiseltä, kertoi että nykyisensä on raskaana ja että haluaisi minut, pitkäaikaisimman ystävänsä, lapsen kummiksi. Kun kerta olen niin hyvä kummi kahdelle kummilapselleni, ostan ajatuksella lahjat ja annan aikaani heille.

Nyt yhteiset lapsemme oireilevat kun uudesta vauvasta hössötetään koko ajan ja hoetaan että saatte söpön pikkusiskon. Ihan kuin sukupuolta voisi vielä tietää. Meillä on 3 poikaa.

Ei juma että olen raivona!

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että voisiko muuttaa minun ja poikien luo väliaikaisesti. Oli ennen minulle soittamista kysynyt jo esikoiselta että voiko tulla tämän huoneen lattialle nukkumaan. Poika oli luvannut omasta puolestaan mutta käskenyt kysyä minulta. Ja täytyy kyllä sanoa että en ole miestä tänne meidän kolmioon ottamassa. Syököön nyt keittämänsä sopan.

-AP

Vierailija
2/32 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suostutella. Aikuisen on vastattava teoistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymään ja näin ollen petasi, ettet voisi kieltäytyä!

Vierailija
4/32 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on totta niin hyvin toimittu, ja jos on provo, niin aika hyvä provo!

Vierailija
5/32 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusia juonen käänteitä?

Vierailija
6/32 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei nämä ihmiset voi jo jättää minua rauhaan? Nyt sitten huomasin minulle tulleen tältä exäni ehkä-nykyiseltä-ehkä-entiseltä sähköpostin. Kyseli hyvin korrektisti vielä miten minun versioni tapahtumista meni. Kirjoitin sen ja pyysin häntä jättämään minut rauhaan. Nyt kun vielä saisin exäni pysymään loitolla. En todellakaan halua olla hänen kanssaan muissa tekemisissä kuin lasten asioissa.

-AP

Vierailija
7/32 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo nainen pyysi minulta postissaan anteeksi, että oli tietämättään loukannut minua olemalla mieheni kanssa vaikka avioliittomme ei tosiaankaan ollut niin loppumaisillaan kuin mieheni oli naiselle uskotellut.

Melkeinpä alkaa naisparka käydä mua sääliksi. En tiedä pystyisinkö itse raskaana ja petettynä olemaan noin rauhallinen.

Positiivista on myös se, että uskoo minua eikä miehen satuilua. Epäilen että on saanut jotain muutakin todistetta miestä vastaan kuin minun puheeni. Mutta oikeastaan en halua tietää enää mistään heitä koskevasta mitään.

-AP

Vierailija
8/32 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt exä soitti itkien että mitä olen mennyt puhumaan nykyiselleen kun on lähtenyt ja sanonut että mies korjatkoon kamansa asunnolta.

Joo-o, mun syytähän tuokin tietysti on!

:) mielenkiintoista!

Vierailija
9/32 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo nainen pyysi minulta postissaan anteeksi, että oli tietämättään loukannut minua olemalla mieheni kanssa vaikka avioliittomme ei tosiaankaan ollut niin loppumaisillaan kuin mieheni oli naiselle uskotellut.

Melkeinpä alkaa naisparka käydä mua sääliksi. En tiedä pystyisinkö itse raskaana ja petettynä olemaan noin rauhallinen.

Positiivista on myös se, että uskoo minua eikä miehen satuilua. Epäilen että on saanut jotain muutakin todistetta miestä vastaan kuin minun puheeni. Mutta oikeastaan en halua tietää enää mistään heitä koskevasta mitään.

-AP

onhan hän voinut esittää ja se "ykkönen" on ollut jo jossain muualla...

no valheita joka tapauksessa miehesi on nyxä/exä/nyxälle esittänyt.

Vierailija
10/32 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä tarinassa? Kenen matolla exä nukkuu?

Vierailija
11/32 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Haluan nyt ilmoittaa sullekin että palaamme "Markun" kanssa yhteen. En voi riistää lapselta isää."

ja mieheltä:

"Olemme muuttamassa isompaan asuntoon. X haluaa muuttaa sinne meidän kanssa. Onko ok?"

X siis meidän esikoinen. Voi jumalauta näiden sekoilijoiden kanssa nyt!

-AP

Vierailija
12/32 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi haluaa muuttaa isänsä kanssa asumaan?

Vierailija
13/32 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et varmana suostu kummiksi!!

Vierailija
14/32 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sun miehelläsi on otsaa? Uskomaton ääliö. Ensin rikkoo teidän perheen jonkun työpaikkahoron kanssa ja nyt sun pitäs vielä olla kummi tälle uudelle "rakkauden hedelmälle"? Viatonhan se tuleva vauva tähän kaikkeen on, mutta itse en suostuisi.

Vierailija
15/32 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kohteliaisuus on paras loukkaus!

Anteeksi hehkutukseni, ilkeä temppu häneltä.

Vierailija
16/32 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ero on sinusta tuntunut? Kuvittelee et tunnet samoin kuin hän, eli ajattelee että olette ikuisesti hyvät ystävät. Kai nyt viimeistään ilmaiset mitä mieltä olet tuosta kummiksi pyytämisestä jos kerta eron aikaan et tunteitasi ilmaissut.

Vierailija
17/32 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osannut silloin siinä ovenraossa sanoa muuta kuin että puhutaan myöhemmin. En tiennyt pitäisikö itkeä vai nauraa, enkä tiedä sen puoleen vieläkään.

Olin aina pelännyt että mies joskus rakastuu tulisesti kun oma suhteemme oli enemmänkin järkiavioliitto. Nyt se sitten tapahtui mutta tällaista en olisi koskaan osannut kuvitella.

Olisipa tosi kiva tietää mitä se eksän nykyinen tästä minun kummiksi pyytämisestä oikein ajattelee. Varsinkin kun ymmärsin lasten puheista että vauva tulee vasta joskus talvella eli ei voi olla kovin pitkällä raskaus.

-AP

Vierailija
18/32 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli melkein sama juttu.Ukko jätti työpaikkaromanssin takia.Nainen tuli raskaaksi avioliittomme aikana.Hän odotti poikaa.

Kun eromme oli selvä.Nainen menetti lapsensa,sai keskenmenon.Se oli miehelle kova paikka,sillä vihdoin olisi saanut pojan.Meillä kun on 3 tyttöä.

Minäkin löysin uuden 2 viikkoa erostamme (siis kun mies muutti pois) ja odotan nyt avopuolisoni kanssa kaksosia(molemmat poikia:))

Mutta...tämä entinen... kyselee koko ajan että miksi suhteemme kaatui.On hänellä otsaa.Itse rakastui toiseen.Hän jopa väitti että kaksoset olisivat hänen.Ja vaatii nyt isyystestiä.Voi luoja.

Mutta siis.Älä suostu kummiksi ja hellyyttele poikiasi:)

Vierailija
19/32 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelle, että asia on jees sinulle? Tyhmä mies.

Vierailija
20/32 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai että jotenkin kummatkin yhdessä päätettiin erota väljähtyneestä liitostamme. En tiedä kuinka kauan mies oli tuon toisen kanssa peliä pitänyt. Asia tuli kuin kirkkaalta taivaalta koska normaaleja pettämisen merkkejä ei ollut. Mies ei viettänyt aikaansa muualla kuin töissä eikä kotona, ei piilotellut kännykkäänsä eikä käynyt missään. Ei sillä ole edes työmatkoja.

Muutaman kerran on yrittänyt puhelimessa tai tavatessamme puhua kuinka onnellinen nyt on ja muutenkin vuodattaa asioitaan kuin kaverilleen. Olen aina jollain tekosyyllä livennyt tilanteesta.

Olen ollut kyllä tosi vihainenkin välillä, niin että olen ollut valmis repimään mieheltä ja nykyiseltään silmät päästä, mutta kun ollaan nähty, viha on kadonnut jonnekin. En siis ole miehen kanssa montaa sanaa puhunut sen jälkeen kun lähdin, ensin vanhemmilleni ja sitten omaan, uuteen asuntoon.

-AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi