Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa ja miksi naisista tulee sellaisia hissuikoita?

Vierailija
28.04.2011 |

Olen työelämässä ja tuttavapiirissä huomannut, että jossain vaiheessa naisista tulee sellaisia hissukoita: pukeudutaan beigeen villapaitaan, puhutaan hiljaa, harrastetaan sauvakävelyä ja illanvietoista lähdetään klo 10 nukkumaan ja koko ilta soitellaan teini-ikäisten lasten perään, kun ne eivät pärjää yhtä iltaa yksin kotona ilman äitiä. Ainoa asia mistä osataan jutella, on Salkkarit ja mitä meidän Matti eilen teki. Mistä tällainen johtuu ja miten tämän voisi välttää?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä teillä seura tekee kaltaisekseen?

Vierailija
22/27 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit säkin puhua hiljaksiin ja ostaa beessejä neuleita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin kysyä että missä vaiheessa akoista tulee kamalia ämmiä? (Punainen) kananpersetukka, rumia tatuointeja/lävistyksiä, yleensä lihava tantta joka huutelee ohikulkijoille ja vittuilee viattomille. Alko maistuu ja röökiä menee 2 askia päivässä.

Vierailija
24/27 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ihan vaan elämään, kun ei ehtinyt vastata...?

No vastaa sitten joutessas kysymykseen 20.

Aika monta hissukkaa näyttää olevan tälläkin palstalla, se koira älähtää...

Vierailija
25/27 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ja melko paikkansapitävä huomio

Vierailija
26/27 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän on tyylikäs väri esim. yhdistettynä mustaan. Tai farkkujen kanssa. Paljon parempi kuin vaikka pelkkä musta, jota monet pitävät jotenkin individualistisena ja rokkina.

Vierailija
27/27 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pääsin eroon puolison vuosikausia harjoittamasta pilkkaamisesta, mitätöinnistä ja kotityranniudesta niin pääsin eroon myös hissukkaminästä. Nykyisin olen iloinen, itseään toteuttava, värikäs keski-ikäinen nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi