Missä vaiheessa ja miksi naisista tulee sellaisia hissuikoita?
Olen työelämässä ja tuttavapiirissä huomannut, että jossain vaiheessa naisista tulee sellaisia hissukoita: pukeudutaan beigeen villapaitaan, puhutaan hiljaa, harrastetaan sauvakävelyä ja illanvietoista lähdetään klo 10 nukkumaan ja koko ilta soitellaan teini-ikäisten lasten perään, kun ne eivät pärjää yhtä iltaa yksin kotona ilman äitiä. Ainoa asia mistä osataan jutella, on Salkkarit ja mitä meidän Matti eilen teki. Mistä tällainen johtuu ja miten tämän voisi välttää?
Kommentit (27)
Voit säkin puhua hiljaksiin ja ostaa beessejä neuleita.
Mä voisin kysyä että missä vaiheessa akoista tulee kamalia ämmiä? (Punainen) kananpersetukka, rumia tatuointeja/lävistyksiä, yleensä lihava tantta joka huutelee ohikulkijoille ja vittuilee viattomille. Alko maistuu ja röökiä menee 2 askia päivässä.
tai ihan vaan elämään, kun ei ehtinyt vastata...?
No vastaa sitten joutessas kysymykseen 20.
Aika monta hissukkaa näyttää olevan tälläkin palstalla, se koira älähtää...
Hauska ja melko paikkansapitävä huomio
sehän on tyylikäs väri esim. yhdistettynä mustaan. Tai farkkujen kanssa. Paljon parempi kuin vaikka pelkkä musta, jota monet pitävät jotenkin individualistisena ja rokkina.
Kun pääsin eroon puolison vuosikausia harjoittamasta pilkkaamisesta, mitätöinnistä ja kotityranniudesta niin pääsin eroon myös hissukkaminästä. Nykyisin olen iloinen, itseään toteuttava, värikäs keski-ikäinen nainen.
Ehkä teillä seura tekee kaltaisekseen?