Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö mamuille annettavan rahan olla vastikkeellista?

Vierailija
28.04.2011 |

Ettei tulisi niin kuin Manulle illallinen

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun puolestani saisi jonkun aikaa sopeutua tänne ihan kaikessa rauhassa ilman velvoitteita. Itse asiassa terapiaa jne voitaisiin lisätä ensi kädessä, auttaisi ehkä noihin ongelmiinkin.

Vierailija
2/32 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahaa kuin Manulle illallisen? Pakolaiset ovat toki asia erikseen, he tulevat tänne kansainväl. sopimusten perusteella PAKOON vainoa tai sotaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tule tuollaista vastikkeellista mamurahaa tulemaan...

Vierailija
4/32 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös palkka ole vastikkeellista? Korvaus tehdystä työstä.

Vierailija
5/32 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastikkeellista - myös niillä suomalaisilla, jotka kuppaavat sossua viidennessä polvessa.

Vierailija
6/32 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on ihan naurettava järjestely nykyisin :/

Vierailija
7/32 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin pitäisi. Tämähän on ihan naurettava järjestely nykyisin :/

sitä rahaa saavat? Jos tulee tänne töihin, joutuu maasta pois, ellei töitä ole. Pakolaisuus onkin aivan eri asia. Pakolaisia koskevat kansainväliset sopimukset, ja heitä onkin monesti autettava taloudellisesti vuosia.

Vierailija
8/32 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei tulisi niin kuin Manulle illallinen

Mä haluan sitä myös meille. Mieheni on mamu ja me tyhmät ollaan luultu, että täällä pitää tehdä töitä!! Kukaan viranomainen ei ole kertonut, että maanamuuttajamiehelläni olisi mahdollisuus vaan saada jotain rahaa.

Meille on uskoteltu, että vain pakolaiset ovat oikeutettuja johonkin rahaan

Mihin tästä voi valittaa?? Saako niitä rahoja takautuvasti?

Vierailija
9/32 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset väärät käsitykset estävät monia äänestämästä perussuomalaisia.

Vierailija
10/32 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

95 % mamuista ei ole töissä. Tällaiset väärät käsitykset estävät monia äänestämästä perussuomalaisia.

prosenttiluvun saanut?

Kun puhutaan maahanmuuttajista, pitää erotella, puhutaanko pakolaisista vai muista. Pakolaiset ovat oikeutettuja esim. toimeentulotukeen, työn perässä tulleilla on aivan eri rajoitukset.

Vielä kukaan ei ole muuten vastannut siihen, mistä rahoista tässä puhutaan.

Vierailija
11/32 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset väärät käsitykset

estävät monia äänestämästä perussuomalaisia.

kuulehan persu.. tarkistapa faktat. maahanmuuttajien työllisyysaste on n.70%

just sun kaltasten takia niin moni äänesti persuja.

Vierailija
12/32 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

95 % mamuista ei ole töissä. Tällaiset väärät käsitykset estävät monia äänestämästä perussuomalaisia.

prosenttiluvun saanut? Kun puhutaan maahanmuuttajista, pitää erotella, puhutaanko pakolaisista vai muista. Pakolaiset ovat oikeutettuja esim. toimeentulotukeen, työn perässä tulleilla on aivan eri rajoitukset. Vielä kukaan ei ole muuten vastannut siihen, mistä rahoista tässä puhutaan.

Vierailija
13/32 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäiseksi siihen pitäisi kuulua kielen opiskelu. Erityisen tärkeä se on siihen että saadaan perheen äiti kanssa sopeutumaan Suomeen. Sen jälkeen muu opiskelu, kansalaistaitojen hankinta ja töihin hakeutuminen.

Vierailija
14/32 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäiseksi siihen pitäisi kuulua kielen opiskelu. Erityisen tärkeä se on siihen että saadaan perheen äiti kanssa sopeutumaan Suomeen. Sen jälkeen muu opiskelu, kansalaistaitojen hankinta ja töihin hakeutuminen.

Kuka sitä saa? Moneen rahaan kuuluukin se kielen opiskelu ihan jo nykyisellään.

Vierailija
15/32 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa mamuista on euroopasta muuttaneita, tulevät töihin tänne. Mihin hollantilainen insinööriäiti tarvitse suomea kun töissä kommunikoidaan englanniksi? Mihin virolainen raksamies tarvitsee suomea? Puhutko pakolaisista vai maahanmuuttajista?

Vierailija
16/32 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meneppäs itse heidän maahansa niin et kyllä mene ulos ilman huivia yms eli sinut pakotetaan heidän tapoihinsa tai tulet kaltoinkohdelluksi.

Vierailija
17/32 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

just näin, lisään vielä et maassa maan tavalla meneppäs itse heidän maahansa niin et kyllä mene ulos ilman huivia yms eli sinut pakotetaan heidän tapoihinsa tai tulet kaltoinkohdelluksi.

tarkentaa, millaisista maahanmuuttajista ja mistä tuista puhutte? Esim. kotouttamistukeen (eikös sen niminen ole vieläkin?) kuuluu se, että opiskellaan kieltä, samoin kouluttautuminen ja kielen opiskelu kuuluu moneen muuhunkin tukeen.

Vai vedätättekö te nyt tyhmää provoilemalla?

Vierailija
18/32 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meneppäs itse heidän maahansa niin et kyllä mene ulos ilman huivia yms eli sinut pakotetaan heidän tapoihinsa tai tulet kaltoinkohdelluksi.

Ruotsista, Virosta ja Venäjältä. Olen oleskellut siellä aina ilman huivia eikä mitään ongelmia ole ollut. Ei myöskään Turkissa josta tulee paljon maahanmuuttajia, Egyptissä, Marokossa eikä Tunisiassa. Chilestä on pakolaisia, Thaimaasta myös. Onko siellä huivipakko?

Vierailija
19/32 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asuin Virossa mamuna enkä pitänyt siellä huivia! Hitto, teinkö jotain väärin???

Vierailija
20/32 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa noissa maissa olen käynyt, mennyt ulos ilman huivia, eipä ole mihinkään pakotettu. Ja kaikista noista maista minulla on Suomessa asuvia ystäviä, vaikka, hui, ovatkin maahanmuuttajia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi