Mä en kestä
Mies joutui äkillisesti teholle. Tila on hyvin vakava. Mun puoliso, paras ystävä, jonka kanssa jaan kaiken! Se joka tekee aina ne asiat, joita en osaa tai pysty. Ainoa ihminen,joka oikeasti mua ymmärtää. Tuki ja turva. Ahdistaa ja pelottaa sanoinkuvaamattomasti.
Meillä on neljä lasta, vanhimmat ala-asteella. Lapsetkin ovat tietysti ahdistuneita ja vanhemmat tosi peloissaan. En tiedä miten jatkaa.
Kommentit (5)
sieltä ei tukea saa. Isäni on kuollut, ja appivanhemmat ovat niin huolissaan, ettei sieltäkään niistä kuuntelijoiksi ole. Toinen veljeni on kuollut, ja toiseen veljeen on hyvin etäiset välit. Kamalaa on sekin, että miehen tila saattaa näyttää olevan menossa parempaan suuntaan, ja tunnin päästä onkin jo kuollut.
Nyt on taas vähän helpompi olo. Sain viestistäsi tsemppiä ja kävin terveyskeskuksessa pyytämässä kriisiapua. Pääsinkin heti juttelemaan ihanan hoitajan kanssa, joka vakuutti, että kaikki järjestyy. Hän järjesti itselleen aikaa myös tänään jutella lastemme kanssa. Uskon, että hän saa lastenkin oloa helpotettua.
ap
Haluan myös toivoa sinulle jaksamista ja uskoa siihen että kaikki kääntyy hyväksi. Hyvä että olet hakenut keskusteluapua, on tärkeää voida puhua.
Toivon todella, että kaikki päättyy hyvin! Halaisin, jos voisin!
Onko sulla tukiverkkoja, jotka auttaisivat sinua? Jostain tarvitsisit nyt kuuntelijaa. Päivä kerrallaan,miehesi on kuitenkin vielä hengissä,joten älä menetä toivoasi!