Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauheaa, taas toivon, että voisin pyytää äitienpäivälahjaksi

Vierailija
28.04.2011 |

sitä, että mieheni lähtisi jonnekin lasten kanssa koko päiväksi. Että saisin olla yksin. Ei tarvis yhteen päivään kuunnella kenenkään kiljumista ja tappelua, siivota sotkuja tai olla siivoamatta ja siivota kahta kauheammin seuraavana päivänä. Leipoa itselleen kakku ja saada joku täysin turha viime hädässä ostettu äitienpäivälahja, siivota edellisenä päivänä että olisi juhlan tunnelmaa.

Viime vuonna jo ajattelin tätä. Tunne vain vahvistunut tämän auvoisen kotiäitivuoden aikana. Olen tosi väsynyt tähän perhejuttuun, koska se ei tarjoa minulle mitään kivaa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

järjestävät aina isänpäivän kunniaksi isille ja lapsille yhteistä tekemistä (äitejä eivät ota mukaan).

Siitä tavasti olen pk:n johtajaa kiitellyt :)

Tarjoavat samalla äideille ihanan lepohetken.

Vierailija
22/27 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten puhut miehelle, että et jaksa. Kerrot kaikki, ehkä hän ei äitienpäivänä lähde lasten kanssa pois, mutta jonain toisena. Sanot myös että tykkään siistitä kodin, mutta tarvit nyt apua.

Miehille pitää sanoa tosiaan asiat suoraan, niin kuin joku jo aiemmin kirjoitti. Ei he ymmärrä vinkkejä tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan yleisesti tyytymättömyys perhe-elämään ja kommunikointi miehen kanssa. Vastuu perheestä pitää ihan oikeasti jakaa (myös työt) ja perheestään pitäisi ihan oikeasti pystyä nauttimaan. Ja kertoa puolisolleen tarpeistaan ja toiveistaan. (Tämä tietenkin koskee molempia.) Mitä, jos ihan vakavasti keskustelisit miehesi kanssa, miettisitte yhdessä, mitä äitien- ja isänpäivä teidän perheessä merkitsee kenellekin ja sitten myös mietitte, miten jaksaisitte jatkossa paremmin ja löytäisitte taas ilon vanhemmuudesta. Kyllä muutoksia voi ja pitääkin tehdä! Minustakaan äitienpäivä ei ole kakusta kiinni (eikä ainakaan itseleivotusta), mutta jos se on sinulle tärkeä, eikä mies ole koskaan leiponut, niin leipokaa kakku yhdessä! Saattaa mieskin innostua, kun huomaa, ettei se niin vaikeaa ole. Ja ehkä ensi vuonna saat jo ihan itse leivotun:)

Vierailija
24/27 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime vuonna mies oli työreissussa äitienpäivänä.

Ostin valmiskakun jonka lapset koristeli aamulla. Syötiin se ja mentiin mummolakierrokselle.

Tänä vuonna yksi lapsista on kuollut ja varmaan taas ostetaan valmiskakku? Sitten mummolakierrokselle?

Jää omatekoset simat ja munkit tekemättä. Tunnelma tulee omasta sisimmästä. Ei siitä mitä kukakin tekee tai jättää tekemättä.

Paskan keskelläkin on onni jos sen näkee.

Tästä äitienpäivästä alkaa myös käyminen oman lapsen haudalla.

Vierailija
25/27 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai mikä tahansa on parempi kuin lapsen kuolema. Eikö siis saisi toivoa mitään tai olla tyytymätön epäreiluksi kokemaansa tilanteeseen?

Oikeasti toivoisin, ettei näitä "mitä valitatte, minunpa lapseni on kuollut" -kommentteja kirjoitettaisi tänne. Täysin eri sarjaa, kuin normaalin perhe-elämän ongelmat, mitätöi toisten

mielipahan, eikä auta ketään.

viime vuonna mies oli työreissussa äitienpäivänä.

Ostin valmiskakun jonka lapset koristeli aamulla. Syötiin se ja mentiin mummolakierrokselle.

Tänä vuonna yksi lapsista on kuollut ja varmaan taas ostetaan valmiskakku? Sitten mummolakierrokselle?

Jää omatekoset simat ja munkit tekemättä. Tunnelma tulee omasta sisimmästä. Ei siitä mitä kukakin tekee tai jättää tekemättä.

Paskan keskelläkin on onni jos sen näkee.

Tästä äitienpäivästä alkaa myös käyminen oman lapsen haudalla.

Vierailija
26/27 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ite 10v ja kohta on äitienpäivä eikä mulla oo mitään lahjaa! Oisko aamiainen sänkyyn kiva + kukat ja kortti? Vai joku koru? Helppii! Antakaa vinkkejä!

Vierailija
27/27 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ite 10v ja kohta on äitienpäivä eikä mulla oo mitään lahjaa! Oisko aamiainen sänkyyn kiva + kukat ja kortti? Vai joku koru? Helppii! Antakaa vinkkejä!

Äitienpäivä on vasta ensi viikolla, ei hätää. Osta orvokki, sellasen saa alle eurolla. Valitse äidin lempiväri tai sellainen väri, jota ei äidin kukkapenkissä näy.

Kortin ehtii vielä hyvin väsätä itse. "Onnea maailman parhaalle äidille!" ja joku kukkaiskuva alle. Tai sydän. Sillä on koko homma hoidettu.

Ja kiltisti siivoat lauantaina huoneesi ja imuroit koko talon siihen päälle :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä