Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten selvitä erosta;(

Vierailija
27.04.2011 |

Olen juuri eronut elämäni miehestä, ja tuntuu että oikeasti sekoan;( Suhde oli lyhyt, mutta sitäkin ihanampi, ja ekaa kertaa elämässäni olin oikeasti rakastunut;( Mitä tehdä, kun ei oikeasti jaksaisi ees elää enää;((

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että elämä menee juuri niin kuin pitääkin.

Vierailija
2/9 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun viisaan sanoin:

Et voi menettaa ketaan joka sinulle on todella tarkoitettu!

Elama voittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjottamalla, kuuntelemalla musiikkia, lukemalla itsehoito-oppaita, lohtusyömällä, -juomalla. Meitä on niin monenlaisia ihmisiä, että jokainen etsii itselleen parhaimman tavan. Tuota juomista nyt en suosittelisi kellekään.

Vierailija
4/9 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylläpidolle ilmoitettu asiattomuutesi.

Vierailija
5/9 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joka minuutti ja joka sekuntti on vain enemmän ja enemmän ikävä;( Taatusti huomenna on vielä kovempi kaipuu... ihan hirveää;( Onkohan kukaan selvinnyt näin kovasti ikävästä tervejärkisenä;( Olen ennekin eronut, pitkästä liitostakin, mutta nyt olin niin täydellisen onnellinen ja rakastunut, että tuntuu aivan ksammottavalle, ja se jo, että tuskin oikeasti voin löytää koskaan yhtä ihanaa ja sopivaa miestä;( Ja kyllä hän oli sopiva mulle, ja mä hänelle, mutta hän oli vain liian nuori tähän. AHDISTAA! Elämä on oikeesti aika paskaa;(

Vierailija
6/9 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän tuskasi syy olekin aikaisempi ero? Jos ei eroa käydä läpi, vaan mennään uuteen suhteeseen liian nopeasti - ja kun tämä uusi suhde kaatuu, on tuska tuplasti pahempi.

Eli ehkä podetkin tällä hetkellä myös aikaisempaa eroasi.

Näin sanoo asiantuntijat.

Vierailija
7/9 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että poden tässä kaikkia pieleen menneitä suhteita, joita on paljon, tosin tietenkin lyhyitä enimmäkseen. Mutta kyllä tämä viimeisin oli se elämäni rakkaus, valitettavasti;(

En jotenkaan osaa olla yksin, tuntuu että elämä menee yksin hukkaan;(

Vierailija
8/9 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä sama kokemus takana.vain 8kk kesti mutta oli minun elämän "se" suuri rakkaus.en voinut uskoa sinä päivänä kun hän lähti.yhtäkkiä.se oli järkyttävää...muserruin täysin.hän oli löytänyt itselleen paremman vaimoehdokkaan ja mikä sen kipeämpää kuin että halusi perustaa hänen kanssa heti perheen..kun minulle sanoi ettei ole valmis...ystäväni,vanhempani auttoivat minua vaikka en sitä siinä hetkessä osannut arvostaa.istuin kotona yksin joulun,juhlat,illat suremassa.ymmärrän tunteesi.mutta näin kun tästä tapahtumasta on nyt kohta 3v...olen päässyt en yli mutta eteenpäin.löysin ihanan ihmisen rinnalleni n.9kk tapahtuman jälkeen ja opettelen ihan pikkuhiljaa luottamaan uudelleen,vahvempana ja tietoisempana nyt omista heikkouksistani,virheistäni..toki en tule koskaan unohtamaan sitä surua ja pettymystä minkä koin mutta osaan nyt jotenkin katsoa erillä tavalla,mikä meni pieleen ja miksi ja osaan hyödyntää sitä nyt.ja sitä paitsi,ei me oltais sovittu yhteen kuitenkaan.olen minä sen verran parempaa ansainnut ;) Minä menin pohjamudan kautta,mitä toivon ettet sinä tee..helppo sanoa mutta pää pystyyn ja nauti tulevasta kesästä sinkkuna ja katso vain niin parempaa on tulossa ja voit huokaista helpotuksesta että näin kävikin =) hali

Vierailija
9/9 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole armollinen itsellesi. Sure ja itke ja raivoa. Mutta yritä löytää päiviin myös muuta sisältöä.

Tee joka päivä yksi sellainen asia, josta sinulle tulee hyvä mieli. Tuhlaa vaikka vähän rahaakin. Osta voimakoru. Hanki kotiin kukkia. Mene kosmetologille. Mikä nyt mieltäsi piristäisikään.

Hanki hyvä terapeutti. Hänelle voit puhua sellaisetkin asiat, joita ei tutuille pysty. Ja hän osaa antaa ulkopuolisen näkemyksen tilanteeseesi.

Sisuunnu. Näytä exällesi, millaisen pakkauksen menetti. Ala kuntoilla, pukeutua huolitellusti, meikata paremmin, hanki uusi työ, tms.

Lähde ihmisten ilmoille. Uskaltaudu juttusille vieraiden kanssa. Ota hyvä ystävä mukaan, jos et uskalla yksin.

Itse yritän selvitä 10 vuoden suhteesta ja erosta. Vaikka vielä nyt 1 kk erosta kirpaisee, on jo valoisampi mieli kuin synkimmällä kaipuun hetkellä. Usko minua, olet arvokas. Sinua rakastetaan. Mutta sinun on rakastettava myös itseäsi. Usko pois, tuska helpottaa ja lientyy ajan kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi