Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

4v. ei osaa ajaa pyörällä, normaalia?

Vierailija
27.04.2011 |

Vuoden alussa täyttänyt 4v., viime kesänä harjoiteltu (apupyörien kanssa) ja nyt muutamia kertoja. Ei vaan hoksaa sitä polkemista.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan normaalina tuota pidän. Kaikki ei opi koskaan.

Vierailija
2/6 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoksasi pari viikkoa sitten idean. Nyt polkeminen sujuu, jos äiti on koko ajan vierellä. Vieläkään ei kovin innostunut ole. Tarkasta, että pyörä on sopivan kokoinen, satula ja ohjaustanko tarpeeksi korkealla. Tarpeeksi kevyet kengät jalkaan polkiessa - kumisaappailla ei suju.

Kyllä se siitä! Harjoitelkaa rauhassa, älkää stressatko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opin itse tosi myöhään, (jotain 5v olin) siis moneen muuhun verrattuna, ajamaan pyörällä. Se ei vaan ollut mun juttu. Mutta osasin esim. uida pienenä jne. Ei se yksi juttu mitä ei osaa, vaan kokonaisuus. Ihan aika normaali minustakin tulin :)

Vierailija
4/6 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oppi vastapari viikkoa sitten. Kova työ siinä tehtiin ,mutta vihdoin se onnistuu. Kuopus 3v. oppi siten samalla :D

Vierailija
5/6 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-vuotias polkee pyörällä pitkiäkin matkoja, muttei juuri puhu. 5-vuotias taas ei polje pyörällä kun on niin hankalaa, mutta on puhua papattanut 2-vuotiaasta... että kai se on niin että toiset kehittyy ensin verbaalisesti ja toiset taas motorisesti

Vierailija
6/6 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin että rengas pyörii tyhjän päälle, sillain apupyörien varaan. Näin on kevyempi polkea, jos vaikka ensin sujuisi noin ja sitten "normaalista", kun tajuaa idean. :)