Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin voi valittaa kaksimielisestä opettajasta?

Vierailija
27.04.2011 |

Lukiolaispoikani oli tänään käyttänyt tunnilla kännykkää pulpetin takana "piilossa". Kuulemma kaikki muutkin käyttävät, niin että poikani ei tehnyt mitään erityisen pahaa.

Opettaja oli kieltänyt kännykän käytön ja sanonut vielä kaikkien kuullen, että "Ainakin toivottavasti sulla on siellä kännykkä". Aika härskiä, pitäisiköhän tuosta tehdä valitus vaikka rehtorille?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sano samalla sinne koululle että käskee niitten naisopettajien pistää vaikka poolopaidat päälleen. Tollanen rintamuksen esittely kiivastuttaa nuoria miehiä.

Vierailija
2/4 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty ilmoitat reksille ja koulutoimenjohtajalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään ei tarvitse suorittaa lukiota, joten jos kännykkä kiinnostaa enemmän, niin voi räplätä sitä vaikka ymmärtäväisen äidin helmoissa. Mä olen ihan perhanan natsi siitä, että mun tunneilla ei puhelimia kopeloida, eikä muutakaan. Nämä puuhastelijat häiritsevät kaikkia kyselyillään viimeistään tunnin lopussa. Lisäksi yleensä suurimpaan ääneen valittavat kun joku asia on mennyt heiltä ohi ja sitä ei enää uudestaan kerrata.

Joten sano pojallesi, että seuraa tunneilla, tai häipyy sieltä räpläämään puhelintaan, tai ihan mitä haluaa. Veikkaan, että poikasi koulun rehtori puuttuu ensin poikasi epäasialliseen käytökseen tunnilla, kuin opettajan sutkautukseen.

Vierailija
4/4 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmota poliisille, että olet vähän pimee