Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten "hoikennan" itseäni pukeutumisella ja peitän pömppövatsan?

Vierailija
27.04.2011 |

Tarvitsisin vinkkejä työpukeutumiseen. Olen 30v normaalipainon ylärajalla keikkuva nainen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän näyttää hoikemmalta pukeutumalla tyköistuviin housuihin ja a-linjaiseen yläosaan. Pidän kaulakoruja ja huiveja jotka kiinnittävät katseen muualle kuin keskivartaloon.

Vierailija
2/11 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen huomannut että vatsan seudulle tosi armeliaita ovat topit missä on resori tai muu kuminauha vyötäröllä. Myös kietaisuleikkaukset ovat hyviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmösiä ongelmia ei oo ennen ollut, mutta nyt hiljattain lihonut etenkin vatsan kohdalta. Vartalotyypiltäni oon aina ollut pehmeä suora eli pölkky. Oon nyt vähän pihalla tän pukeutumiseni suhteen. Pitäiskö munki lähtee kokeilee jotain A-linjasia kolttuja?

Vierailija
4/11 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kts. esim What not to wear / Body shape bible eli Trinny & Susannah

Vierailija
5/11 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tukipöksyjä/korsetti. Ehdottomat. terv. läskimaha

Vierailija
6/11 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras hoikistaja on hyvä ryhti :)

Vierailija
7/11 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei kuitenkaan liian liehuhelmaista, tunikamallista paitaa. Väri saa olla mielellään tummahko, muttei tähän aikaan vuodesta musta.

Sitten hieman muotoonommeltu jakku tai muu vaate tuohon päälle, mielellään alla olevia vaatteita tummempi.

Polvipituinen hame, se keventää vaikutelmaa. Mutta ei mikään pliseerattu hulmuhelmahame, sellainen pömpöttää helposti pepun päällä.

Korolliset kengät.

V-kaula-aukollinen pusero.

Vältä tyypillisiä "isojen ihmisten" vaatteita, kuten suurikuvioisia tunikoja. Tai maksipituista hametta. Tai minihametta.

Hanki korsetti. Tai vatsaa tukevat alushousut tai sukkahousut.

Vierailija
8/11 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teitä hävetä!! SALILLE!!

Vierailija
9/11 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmoinen opiskelukaveri, joka oli tosi pitkä ja hoikka, mutta hänellä oli pömppömaha. Hän käytti usein semmoisia empiremallisia yläosia, jotka häivyttivät pömppöä.

Vierailija
10/11 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teitä hävetä!! SALILLE!!

Vierailija
11/11 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laitan jotain a-linjaista päälle niin saan heti raskausuteluja :( Nyt yritän laihduttaa, että saisin pömpön pienemmäksi, mutta en sitä ikinä saa kokonaan pois ilman kirurgin veitseä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme