Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten sait lapsesi kiinni tupakanpoltosta?

Vierailija
27.04.2011 |

Itselle kävi koominen tilanne. Tyttäreni oli kotona arkipäivänä, olin tullut kotia niin tyttäreni tanssi ja hyppi iloisesti huoneessa sekä kehui kuinka on ollut polttamatta koko aamun. Eihän se aluksi huvittanut, mutta jälkeenpäin kun aattelen tyttäreni ilmettä kun seison ovenraossa kuuntelemmassa polttamattomuutta ja luuli että oli yksin kotona :D

Siitä hyvästä seurasin sinä päivänä hänen jokaista liikettään kotona, ei pitänyt asiasta lainkaan...

Nyt tyttäreni yrittää päästä eroon tupakasta, ja tuemme parhaani mukaan.

Mites teillä muilla?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhuuko sun tyttö useinkin yksinään ja hyppii samalla iloisesti? Enemmän olisin huolissani tosta asiasta, kun tupakasta..

Vierailija
2/2 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin seurallinen, iloinen, sympaattinen ja sosiaalinen tyttärenikö muka hullu kun sattuu kehumaan ääneen ettei ole polttanut tupakkaa? Niinkö. Etkö sitten itse koskaan satu puhumaan itseksesi!? Itse ainakin puhun itsekseni jos olen onnistunut jossakin... Tekee ihmisestä hullun, kyllä vain! Eikä tyttäreni puhu usein itsekseen, sattui nyt vain kehumaan itseään ja satuin kuulemaan itsensä kehumisen.

ei itsensä kehumisessa ääneen ole mitään vikaa. eihän?

ja tupakasta en ole ensinnäkää huolissani, en vain pitänyt ensin ajatuksesta kun satuin kuulemaan. Sama kuin se kun tytär kertoo tulleensa raskaaksi (teini siis) niin vanhemmat järkyttyy ensin.. asiat siis verrattavissa, järkytys ensin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme