Herttoniemen terveysasema, kerro kokemuksesi
palvelusta ja henkilökunnasta?
Kommentit (4)
Terveysasema on ruuhkainen, mutta hoitoa perheemme on saanut tarpeen tullen. Loukkaavaan, epäempaattiseen käytökseen olen valitettavasti törmännyt lääkäreiden taholta. Jatkossa käytän vain yksityistä puolta.
Puhelinjonot on lyhyet/soittopyyntöön vastataan nopeasti, ajan saa lähes aina lääkärille/hoitajalle, eikä päiväpolinkaan jonot ihan mahdottomat ole. Ja siellä on paljon uutta sakkia nimenomaan vastaanotossa ja ne on ihan ystävällisiä! (Vanhat huuhkajat ovat ihan yhtä tympeitä kuin ennenkin)
Meidän lapsi on ekalla, joten neuvolasta kokemukset ovat vanhempia, mutta mun mielestä neuvolakin toimi hyvin. Vuositarkastuksiin pääsi hyvin ja tarkastusten välilläkin aikoja sai tarvittaessa.
Mut kaikenkaikkiaan Hertsikan tk on parempi kuin puoli vuotta sitten. Toivottavasti kehitys jatkuu!
Henkilökunta samanlaista kuin muuallakin missä on paljon ihmisiä töissä. Oli kivoja työkavereita ja sitten niitä vähemmän kivoja tiukkiksia tai narisijoita.
olen muuttamassa alueelle ja olisi kiva tietää millaiselle asemalle kohta kuulun?