Katso ja kauhistu - persujen Teuvo Hakkarainen!
Kommentit (157)
kieltämättä aika hurja pätkä.
Sketsihahmoksi voisi hyvin luulla eka katsoman jälkeen.
Oli syytäkin että Soini hieman puhutteli. Luulen kuitenkin että Hakkarainen edustaa kansaa, jollaista suomessa on paljon ja nyt se kansanosa saa Hakkaraisen suulla änensä kuuluville.
Tuli mieleen bulttibois tmv.
En itse äänestänyt persuja, mutta kyllähän sieltä rivien välistä tule se sanoma.
Ei islamia, maahanmuutolle joku roti.
Henkilö ei ilmiselvästi ole tottunut esiintymään mediassa. Kyllä hän vielä oppii valehtelemaan ja näyttelemään kansalle. En minä yllättynyt, kun kuulin tuon. Persustahan on kyse. Persut ovat pienempi paha, kuin kokoomus.
Mitä oletitte? Perinteistä diplomaattista liipalabaddaa henkilöltä, joka ei ole tottunut mediaan? Mediaitsetunto vielä kasvaa, kun kokemusta kertyy.
Sieltä äänensä sai. Oman paikkakunnan ihmiset ei olis ikinä valinnut edustajakseen
muut äänet tuli tasaisesti maakunnasta mutta jostain kumman syystä Jyväskylästäkin tuli yli 1100 ääntä. Viitasaarella sai suunnilleen 10% koko kunnan äänistä.
Kuka ihmeen Jani Toivola.Kirjoittele nuita ajatuksiasi mitkä tulee jostain muualta kuin päästä,vai onko"aivoja"ollenkaan,niin vaikka wc-paperiin,vai onko sekin loppu.Ilmeisesti et ole käynyt ikinä muualla kuin koti paikkakunnallasi.Itse seurasin tässä muutama vuosi sitten Hakunilan,Tikkurilan ym lasten leikkipaikkojen touhua,niin ei sinne ollu oman maan lapsilla mitään asiaa,ne oli täynnä maahanmuuttajien lapsia.Jos yksi sana lipsahtaa väärin mistä tämä polemiikki on saanu aikasa,niin ajatus on kuitenkin oikea,että vähennetään maahanmuuttoa,osa maahanmuutajista käyttäätyy heti oleskelu luvan saatuaan niin sikamaisesti kuin olla voi.Itse tunnen Tevin eli Teuvon lapsuudesta asti ja sanon sulle Toivola mikä lie,siinä on mies paikallaan kunhan saa tuon alku innostuksen tasaantumaan.Kirjoittele Jani niitä juttujasi vaikka Pirkka lehteen,tai ilmesty TV:n eteen sanojesi kanssa,ei tartte jännittää kun laitat vaipan varuilta.
Taitaa viinatrokari olla itse kirjoittelemassa,Teuvo ei ole myynyt mitään viinaa,lääkkeistä puhumattakaan,tiedän sen siitä kun itse möin viinaa,mutta lääkkeitä ei yhtään.Kuule trokari älä kirjoittele mitä sattuu,kun et tiedä asioista mitään..
Taitaa viinatrokari olla itse kirjoittelemassa,Teuvo ei ole myynyt mitään viinaa,lääkkeistä puhumattakaan,tiedän sen siitä kun itse möin viinaa,mutta lääkkeitä ei yhtään.Kuule trokari älä kirjoittele mitä sattuu,kun et tiedä asioista mitään..
Onko niin, että hurja nuoruus vie mahdollisuudet koko elämän ajaksi? Kuinka monella poliitikolla ja huippujohtajalla, lääkärillä, papilla ja paimenella on takanaan rikkinäinen nuoruus? Onko Suomessa niin tylsää, että sensaatiot on haettava vuosikymmenten takaa. Tunteeko media syyllisyyttä ajojahdista? Tuollaisessa koko elämänhistoriaan kohdistuvassa repimisessä on vaaransa, kenen psyyke kestää? Näilläkö lehdet myyvät? Näinkö ihmisten poliittisia mielipiteitä muokataan. Mihin pyritään?
nuoruudenhairahduksiin suhtauduttaisiin vähän sallivammin, jos Haksu ei yrittäisi joka haastattelussa loukata ihmisiä. Niin se vaan on, että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
Kyllä minä luotan Hakkaraisen puheisiin. Asia on hyvä ja ajatukset myös. Sanoja hän voisi tarkemmin valita, mutta toisaalta Teuvo puhuu rehellisesti kansan suulla. Hyvä Hakkarainen!
Kun luen teidän kateellisia paskajuttujanne niin en voi muuta sanoa kuin, että häpeän olla suomalainen. Jos mies pyörittää suht isoa firmaa, työllistää monia ja tehtävään valittu niin mitä te täällä parutte. Jos ei osaa tv:ssä esiintyä niin mitä sitten.
Jokainen tähän viestiin vastannut voi laittaa mitä on saanut aikaiseksi? Teillä on varmaan isot firmat ja osaatte esiintyä tv:ssä tuosta vaan? Kun palstaa lukee niin huomaa, että täällä oin vähäjärkisten keskittymä, mutta tämä vähäjärkisten keskittymä koittaa päteä minkä ehtii ja nostaa itseään jalustalle. Teitä surkeampaa sakkia saa hakea koko Suomesta, teillä ei ole mitään, itsetuntonne on viesteistä päätellen murto-osa tuon miehen itsetunnosta, olette sääittäviä, arrogantteja, ylimielisiä surkimuksia ja häpeän teitä! Ette koskaan saa mitään muuta aikaiseksi kuin lapsen ja sekään ei ole teidän hyvyyttänne.
Tälle Hakkaraiselle tsemppiä eduskuntaan, oppia ikä kaikki!
T. Hakkarainen itse? Vaiko joku persu ja kyseisen henkilön äänestäjä vain? No, kuitenkin kiitän sinua tästä mielettömän hauskasta ja piristävästä avautumisesta. Nauroimme miehen kanssa kyllä makeasti. :D
on vain se Läyhääjätär joka kyselee siltä Läyhäältä aina jotain kummallisia kysymyksiä.
eikä mikään vellihousu!
Selvät mielipiteet eikä pyri mielistelemään kaikkia.
kun joutuu soittamaan veljelleen että milläs summalla se EU meidän sahaa on sponssannutkaan. Ihanaa että Suomen tulevaisuus on näin osaavissa käsissä.
Sanoit HS:n videolla, että täällä on kohta minareetteja?
- Onko se mukavaa herätä aamulla viiden aikaan, kun ukko minareetissa huutaa kauhealla äänellä. Minä haluan herättää lapset ja lähteä töihin, ettei joku ukko minareetissa herättele.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011042913622085_uu.shtml
Niin taisi. Suurten ikäluokkien keskuudessa tummaihoisia ei kyllä edes mustiksi tai neekereiksi kutsuta. Lakupekka ja mutiainen on niitä yleisempiä :(
Siinä on nuoremmalla korvat punaisena kun niitä juttuja kuuntelee.