Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teinkö oikein, kun pistin lasteni isän kanssa välit poikki, enkä enää anna lasten tavata tätä?

Vierailija
27.04.2011 |

Mulle vaan riitti. Isä polttaa pilveä, ei suostu menemään töihin, vaan haluaa kasvattaa elannokseen kannabista. Teimme diilin, että saa tavata lapsiaan kotonaan, jos ei kasvata ja ei polta silloin, kun on lasten kanssa. Nyt sitten, kun ei kasvata, on rahaton ja olen joutunut ostamaan ruoat koko poppoolle,kun lapset menevät hänen luokseen. Nyt sitten sanoin vähän aikaa sitten, että en suostu enää siihen. ilmotti sitten, että alkaa taas kasvattamaan. Ei käy minulle. Jos ei sen vertaa pysty huolehtimaan itsestään, että pitäisi huolta rahoistaan, niin en halua, että lapset näkevät häntä. Sanoin, että ei tarvitse soitella enää. Teinkö mielestänne oikein???

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ikävä tilanne etenkin lastenne kannalta. Minunkin äitini joutui usein lähettämään ruokakassin mukana, kun vei meidät lapset isällemme viikonlopuksi. Vaikea sanoa juuta eikä jaata. Etkö voisi ilmoittaa miehesi puuhailuista poliisille? Kannabiksen kasvattaminenhan on laitonta samoin kuin kaikki muu siihen liittyvä. Kuten sanoin, ikävä tilanne lastenne kannalta. Pyörikö mies huumeiden parissa jo ennen lapsia?

Vierailija
2/19 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet lastesi äiti ja teet mikä on lapsille parhaaksi. Joskus vaan on parempi lempata virtasyöpöt ihmiset elämästään ( ja lasten elämästä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha mieli lasten vuoksi. Varsinkin vanhempi 5v. Rakastaa isäänsä todella paljon. Mutta en oikeasti jasa enää. En edes tiedä kohteleeko lapsia hyvin. Viimeksikin, kun olivat isänsä luona ja hän soitti minulle, kuulin, kuinka huusi pojalleni VITTU-jotain...

Vierailija
4/19 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan laskisi lapsiani tollaseen huumeluolaan. Minkä ikäisiä lapset on?

Vierailija
5/19 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en edes päästäisi lapsia isänsä luo, jos olisi pienikin vaara, että isä polttelee siellä pilveä. Jos isä haluaisi pitää yhteyttä lapsiinsa, saisi tulla sitten vaikka minun luokseni tapaamaan lapsia tai pääasia, että olisi valvovien silmien alla. Ilmoita siis poliisille ja sosiaalihuoltoon. Kyllä miehellä ruokaan pitäisi riittää rahaa, jos saa sossusta, jos ei laittaisi kaikkea huumeisiin.

Vierailija
6/19 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilla on oikeus tavata isäänsä. Jos isä ei pysty ottamaan tilanteen takia lapsia kotiinsa, on lapsilla siltikin oikeus tavata isäänsä. Voisitko järjestää tapaamisia muualla, esim yhdessä ulkoilua tms isän kanssa, ei välttämättä yökyläilyjä tms isän luona?

Vierailija
7/19 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kannalta ennen kaikkea. Koeta keksiä jokin tapa että lapsilla säilyy isäänsä yhteys.

Vierailija
8/19 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos ajattelee vain sitä, niin varmaan teit oikein.

Mutta et kertonut millainen on isän ja lasten välinen suhde. Sekin vaikuttaa asiaan.

Vierailija
9/19 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis siinä suhteessa että lapsia ei pidä päästää ilman toisen aikuisen valvontaa isänsä luo jos on huumeiden käyttäjä (olkoonkin sitten "vain" pilveä).

Kuitenkin lapset tosiaan aina rakastavat vanhempiaan, olivat sitten millaisia tahansa, ja siksi olisi tärkeää keksiä jokin keino heille tavata isäänsä turvallisesti.

Edellä ehdotettu sosiaalitoimeen yhteyden ottaminen voisi olla hyvä jos et itse jaksa/pysty tapaamaan eksääsi niin että yhdessä olisitte lasten kanssa. Sieltä voitaisiin mahdollisesti järjestää valvottuja tapaamisia.

Kannabiksen kasvattamisesta käräyttäminen ei myöskään mielestäni olisi moraalisesti väärin vaan antaisi lapsillekin selvän viestin siitä että sinä et hyväksy huumeiden käyttöä ja se mitä heidän isänsä tekee on laitonta. Muuten he kasvavat isänsä huumemyönteisen elämäntapaan ja pitävät sitä aivan luonnollisena ja hyväksyttävänä.

Vierailija
10/19 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis siinä suhteessa että lapsia ei pidä päästää ilman toisen aikuisen valvontaa isänsä luo jos on huumeiden käyttäjä (olkoonkin sitten "vain" pilveä). Kuitenkin lapset tosiaan aina rakastavat vanhempiaan, olivat sitten millaisia tahansa, ja siksi olisi tärkeää keksiä jokin keino heille tavata isäänsä turvallisesti. Edellä ehdotettu sosiaalitoimeen yhteyden ottaminen voisi olla hyvä jos et itse jaksa/pysty tapaamaan eksääsi niin että yhdessä olisitte lasten kanssa. Sieltä voitaisiin mahdollisesti järjestää valvottuja tapaamisia. Kannabiksen kasvattamisesta käräyttäminen ei myöskään mielestäni olisi moraalisesti väärin vaan antaisi lapsillekin selvän viestin siitä että sinä et hyväksy huumeiden käyttöä ja se mitä heidän isänsä tekee on laitonta. Muuten he kasvavat isänsä huumemyönteisen elämäntapaan ja pitävät sitä aivan luonnollisena ja hyväksyttävänä.

Vierailija
11/19 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yökylään vaan anna tavata valvonnassa.

Eikö pitäisi narauttaa poliisille jo kansalaisvelvollisuudenkin takia.

Täytä lastesi elämää muulla mukavalla toiminnalla äläkä itse puhu isästä juuta tai jaata. Jos lapset kysyvät vastaa asiallisesti ja lyhyesti. Näin eivät turhaan kanna huolta isästä ja aikuisten asiat pysyvät aikuisten asioina.

Huomaatko, että miehesi käy kauppaa tapaamisista kanssasi?

Vierailija
12/19 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hemmetissä lankesit moiseen sosiaalipössyttelijään?

Täällä kun lukee juttuja saa sen käsityksen ettei naisilla ole minkäänlaisia aivoja kun langetaan pilviveikkoihin, narsisteihin, naisia alistaviin mamuihin jne.kummallisiin hörhöihin.

Käyttäkää omaa järkeänne ettei tarvitse katua katkerasti. Aikuisen naisen pitää välttää ainakin ilmiselvät miinat!

Vierailija
13/19 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin seurustelemaan 18v. miehen kanssa ja olin silloin itsekin pilvenpolttaja. Lopetin huomattuani olevani raskaana. Seurustelimme yhä. Toivoin, että mies lopettaisi polttamisen, mutta turhaan. Sitten tulin uudestaan rskaaksi ja seurustelimme jonkin aikaa ja erosimme. Lapset ovat 3 ja 5 vuotiaita. En todellakaan halua itse nähdä miestä,koska hän kuvottaa minua. Ja siis lapset ovat molemmat vahinkoja. (ehkäisy petti)

Vierailija
14/19 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovimme, että mies saa vielä yhden mahdollisuuden, eikä kasvata enää. Jos palaisi takaisin vanhoille tavoilleen, niin välit menisi siten ja tämä oli hänelle ok. Kyllä hän skarppasikin todella paljon. Mutta nyt huomaan taas, että on ihan samanlainen luuseri, kuin aina ennenkin. ap

Vierailija
15/19 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin seurustelemaan 18v. miehen kanssa ja olin silloin itsekin pilvenpolttaja. Lopetin huomattuani olevani raskaana. Seurustelimme yhä. Toivoin, että mies lopettaisi polttamisen, mutta turhaan. Sitten tulin uudestaan rskaaksi ja seurustelimme jonkin aikaa ja erosimme. Lapset ovat 3 ja 5 vuotiaita. En todellakaan halua itse nähdä miestä,koska hän kuvottaa minua. Ja siis lapset ovat molemmat vahinkoja. (ehkäisy petti)

pyytäisin sossua hoitamaan tuon isän osuuden. Ei todellakaan ole sun asiasi hyysätä tuollaista äijää saati ottaa hänen vanhemmuuttaan vastuullesi niinkuin täällä jotkut yrittävät esittää. Eiköhän sulla ole tarpeeksi vastuuta ja hoitamista itsessäsi ja lapsissasi. Eikös jotain valvottuja tapaamisia tms voi järjestää? En ikinä antaisi lapsiani sen paremmin alkkikselle kuin pössyttelijällekään. ON lapselle todella traumaattista, varisnkin jos kyseessä on rakas vanhempi. Pyydä siis apua.

Vierailija
16/19 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyytäisin sossua hoitamaan tuon isän osuuden. Ei todellakaan ole sun asiasi hyysätä tuollaista äijää saati ottaa hänen vanhemmuuttaan vastuullesi niinkuin täällä jotkut yrittävät esittää. Eiköhän sulla ole tarpeeksi vastuuta ja hoitamista itsessäsi ja lapsissasi. Eikös jotain valvottuja tapaamisia tms voi järjestää? En ikinä antaisi lapsiani sen paremmin alkkikselle kuin pössyttelijällekään. ON lapselle todella traumaattista, varisnkin jos kyseessä on rakas vanhempi. Pyydä siis apua.

Olen todella väsynyt tän ihmisen käyttäytymiseenn. Kaiken tämän lisäksi kehtaa vielä vähätellä minun "panostani" Tässä lastenhoitoasiassa ja huorittelee ja muutenkin pilkkaa minua jatkuvasti... ap

Vierailija
17/19 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne eivät onnistuisi, niin sitten välit poikki.

Vierailija
18/19 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suostuis siihen, että joku viranomainen tuijottaisi, kun hän tapaa lapsiaan.... ap

Vierailija
19/19 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa. Vaikea nimittäin kuvitella, että kunnollinen työssäkäyvä perus-Pekka alkaa äkkiä elämäntaparikolliseksi ja huumediileriksi...

Eli varmasti tiesit millaisen miehen kanssa olet tekemisissä.