Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun verottaja ei vastaa, kysynpä täältä vähennysoikeudesta.

Vierailija
27.04.2011 |

Paljonko saa vähentää vuokratuloon kohdistuvana vähennyksenä ajokilometreistä, jotka johtuvat asunnon esittelystä ja remontin suunnittelusta ja lopputarkastuksesta. Onko sama 24 snt kilometri kun työmatkoista omalla autolla? Kiitos paljon jos joku tietää.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväksyykö verottaja ja kuinka paljon noita kilometrejä.

Laitat kaikki oikeasti syntyneet kilometrit ja verottaja sitten päättää, hyväksyykö vai hylkääkö.

Nämä ovat näitä rajatapauksia.....

Vierailija
2/4 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon kyllä että kaikkia ei ehkä hyväksytä, vaikka kohtuullisesti ja perusteltuja käyntejä kaikki ovat.Jotain tuohon euroruutuun on kuitenkin laskettava, joten kiitos paljon summasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväksyykö verottaja ja kuinka paljon noita kilometrejä. Laitat kaikki oikeasti syntyneet kilometrit ja verottaja sitten päättää, hyväksyykö vai hylkääkö. Nämä ovat näitä rajatapauksia.....

Olen tehnyt selkeän listan siitä, miksi olen korvausta hakemassa, kenelle olen asuntoa näyttänyt mihin kellonaikaan, kenen kanssa olen remontin tarkistanut, mistä liikkeestä olen tarvikkeita noutanut jne. Joka kerta viimeisen 20 vuoden aikana on korvaus tullut sentilleen.

Vierailija
4/4 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, missä verottaja ei vastaa sulle?

Mulle ainakin vastasi tosi nopeen Suomi24:lla http://keskustelu.suomi24.fi/debate/6044

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän