Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Game of Thrones on tylsä!

Vierailija
30.07.2026 |

Olen lomalla ja aloin katsomaan ko. sarjaa, koska se on nlln kehuttu. Olen päässyt nyt ensimmäisen kauden puoliväliin ja harkitsen sarjan jättämistä kesken. Sehän on ihan sairaan tylsä! 90% ajasta on pitkästyttävää kahden tai useamman henkilön välistä keskustelua ja tempo muutenkin hidas. Odotin enemmän seksiä, väkivaltaa ja kunnon kieroilua.

Onko muita, jotka ajattelevat samoin? Paraneeko sarja tuosta? 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en myös koskaan sarjasta välittänyt. Lavasteet, puvut ja musiikki on todella hyvää tasoa, mutta suurelta osin juoni ja henkilöt tylsiä. On sarjalla toki hyvät hetkensä, mutta sarjan edetessä siitä tulee vielä tusinatason hollywood-tuotantoa, missä juonihaarniska suojelee ns. sankareita. 

Vierailija
2/4 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina pitänyt fantasiasta genrenä ja lukenut sitä paljon, mutta Game of Thrones ainakin tv-sarjana muistutti lähinnä saippuasarjaa. Kauniit ja rohkeat sijoitettuna fantasiamaailmaan. En jaksanut katsoa. Kirjoja en ole lukenut, joten niitä ei voi kommentoida. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alku on hidas, koska on niin monta henkilö jotka pitää esitellä, mutta se on pitkällä tähtäimellä hyvä juttu, koska niiden tarinat nivoutuvat yhteen ja maailma näyttää isommalta kuin jos seurattaisiin vain yhtä henkilöä. Neljännen kauden jälkeen voi lopettaa katsomisen, koska siihen loppuu George RR Martinin kirjat ja taso laskee kun käsikirjoituksesta vastaa ihmiset jotka eivät osaa kirjoittaa.

Vierailija
4/4 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina pitänyt fantasiasta genrenä ja lukenut sitä paljon, mutta Game of Thrones ainakin tv-sarjana muistutti lähinnä saippuasarjaa. Kauniit ja rohkeat sijoitettuna fantasiamaailmaan. En jaksanut katsoa. Kirjoja en ole lukenut, joten niitä ei voi kommentoida. 

Veit sanat suustani, Kaunarit minullekin tuosta tulee mieleen.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan