Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuva läskifoobikko-Kustaffin eukosta

Vierailija
27.04.2011 |

Kyllä on timmi, toista se on läskit jokinorsut. Tuo nainen on jokaisen vaarin TOSI märkä päiväuni.

http://yle.fi/linnanjuhlat/2001/kuvagalleria/kuvat/gustav_hagglund_ja_r…

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen 30 vuotta. Kuiva zombie.

Vierailija
2/18 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tietysti myös kauniimmalta, vanha hapannaama ei kauniilta näytä sit millään. Ja tuo tukkakin vielä..vaatteet roikkuu päällä jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onka rasvainen zombie parempi?

Vierailija
4/18 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskejä palstahylkeitä vituttaa, kun Hägglundin vaimo on hoikka eikä samankokoinen mursu kuin palstamamma itse :D

Vierailija
5/18 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onka rasvainen zombie parempi?

Vierailija
6/18 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskejä palstahylkeitä vituttaa, kun Hägglundin vaimo on hoikka eikä samankokoinen mursu kuin palstamamma itse :D

se olisikin viikon vitsi. Vaikka ylipainoa on hiukan(5 kiloa) en kyllä vaihtaisi osaani rutikuivaan käppänään :D :D

Vierailija
7/18 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(pulska) sanotaanko 1000000 kertaa kauniimpi kuin tuo kiukkuinen ja rutistunut rusina.

Vierailija
8/18 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kauneus=hymyä ja iloisuutta. Vaikka ois kuinka kauniit raamit, mutta jos ilme on hapan ja silmät ei hymyile, niin en näe sellaista ihmistä kauniina.

Ja olen myös tavannu kauniita ylipainosia. Mun mielestä tää palstan läskifobia kertoo aika paljon palstalaisten henkisestä iästä. :D

Miten ketään voi oikeasti kiinnostaa toisten läskit?

Terv. läski palstahylje bmi 19,5 :D

Vierailija
9/18 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näköinen, en saa hänestä kaunista, vaikka kääntelisin kuvaa kuinka. Toista on minun mummi, pulska, aina suu hymyssä, vilkkuvat silmät, ja vieläkin puoleen selkään oleva pullapitkoletti.

Vierailija
10/18 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kauneus=hymyä ja iloisuutta. Vaikka ois kuinka kauniit raamit, mutta jos ilme on hapan ja silmät ei hymyile, niin en näe sellaista ihmistä kauniina.

Ja olen myös tavannu kauniita ylipainosia. Mun mielestä tää palstan läskifobia kertoo aika paljon palstalaisten henkisestä iästä. :D

mutta kun on karseeta katottavaa.

Sanot: älä katso.

En välittäisi katsoakaan, yritän olla katsomatta.

Vierailija
11/18 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laulaja Heinäsirkkaa, kuin tuota kuivaa haapaa!

Bmi 20

Vierailija
12/18 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun on karseeta katottavaa.

Sanot: älä katso.

En välittäisi katsoakaan, yritän olla katsomatta.

Vierailija
13/18 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin alkaa jo palstamammalle kelvata.

Katsokaa tuolta huviksenne että paljonko niitä läskejä miehiä on linkattu tänne ihkumiesten joukkoon. On siellä pari vitsinä, eli ihkumiehen irvikuvaksi Soini ja Ruonansuu kelpaavat. Ja miehillähän ei tuon ylipainon pitänyt edes niin vaikuttaa kuin naisilla, parisuhdemarkkinoilla tai työelämässä.

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1382345/silmaniloa_l…

Vierailija
14/18 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehillähän ei tuon ylipainon pitänyt edes niin vaikuttaa kuin naisilla, parisuhdemarkkinoilla tai työelämässä.

En vois ikinä kuvitellakaan edes tapailevani lihavaa miestä, kuten en myöskään alle 180cm pitkää tai liian lihaksikasta tai liian leveää tms. Listaa riittää, ulkonäkö on mulle ERITTÄIN tärkeä osa miehessä.

Vierailija
15/18 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehillähän ei tuon ylipainon pitänyt edes niin vaikuttaa kuin naisilla, parisuhdemarkkinoilla tai työelämässä.

No kyllä mulla ainakin vaikuttaa.. En vois ikinä kuvitellakaan edes tapailevani lihavaa miestä, kuten en myöskään alle 180cm pitkää tai liian lihaksikasta tai liian leveää tms. Listaa riittää, ulkonäkö on mulle ERITTÄIN tärkeä osa miehessä.

muut kuin ulkoiset asiat vaikuttaa. Jo kun olet täyttänyt 20, ajattelet vähän eri tavalla, 30 ja 40 puhumattakaan. Kn olet täyttänyt 60 arvostat jo ihan sitä että mies on hengissä.

Vierailija
16/18 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vois ikinä kuvitellakaan edes tapailevani lihavaa miestä, kuten en myöskään alle 180cm pitkää tai liian lihaksikasta tai liian leveää tms. Listaa riittää, ulkonäkö on mulle ERITTÄIN tärkeä osa miehessä.

kylmänväristyksiä!

Hyyyy...

Mieluummin läski kuin tosi tosi laiha.

Vierailija
17/18 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sivistymätöntä

Vierailija
18/18 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sivistymätöntä

lihavia jokinorsuiksi, läskihyljeiksi, kuten tässäkin ketjussa?

Älkää nyt viitsikö...