Kuva läskifoobikko-Kustaffin eukosta
Kyllä on timmi, toista se on läskit jokinorsut. Tuo nainen on jokaisen vaarin TOSI märkä päiväuni.
http://yle.fi/linnanjuhlat/2001/kuvagalleria/kuvat/gustav_hagglund_ja_r…
Kommentit (18)
Ja tietysti myös kauniimmalta, vanha hapannaama ei kauniilta näytä sit millään. Ja tuo tukkakin vielä..vaatteet roikkuu päällä jne.
Läskejä palstahylkeitä vituttaa, kun Hägglundin vaimo on hoikka eikä samankokoinen mursu kuin palstamamma itse :D
Läskejä palstahylkeitä vituttaa, kun Hägglundin vaimo on hoikka eikä samankokoinen mursu kuin palstamamma itse :D
se olisikin viikon vitsi. Vaikka ylipainoa on hiukan(5 kiloa) en kyllä vaihtaisi osaani rutikuivaan käppänään :D :D
(pulska) sanotaanko 1000000 kertaa kauniimpi kuin tuo kiukkuinen ja rutistunut rusina.
Mulle kauneus=hymyä ja iloisuutta. Vaikka ois kuinka kauniit raamit, mutta jos ilme on hapan ja silmät ei hymyile, niin en näe sellaista ihmistä kauniina.
Ja olen myös tavannu kauniita ylipainosia. Mun mielestä tää palstan läskifobia kertoo aika paljon palstalaisten henkisestä iästä. :D
Miten ketään voi oikeasti kiinnostaa toisten läskit?
Terv. läski palstahylje bmi 19,5 :D
näköinen, en saa hänestä kaunista, vaikka kääntelisin kuvaa kuinka. Toista on minun mummi, pulska, aina suu hymyssä, vilkkuvat silmät, ja vieläkin puoleen selkään oleva pullapitkoletti.
Mulle kauneus=hymyä ja iloisuutta. Vaikka ois kuinka kauniit raamit, mutta jos ilme on hapan ja silmät ei hymyile, niin en näe sellaista ihmistä kauniina.
Ja olen myös tavannu kauniita ylipainosia. Mun mielestä tää palstan läskifobia kertoo aika paljon palstalaisten henkisestä iästä. :DMiten ketään voi oikeasti kiinnostaa toisten läskit?
mutta kun on karseeta katottavaa.
Sanot: älä katso.
En välittäisi katsoakaan, yritän olla katsomatta.
laulaja Heinäsirkkaa, kuin tuota kuivaa haapaa!
Bmi 20
Ja olen myös tavannu kauniita ylipainosia. Mun mielestä tää palstan läskifobia kertoo aika paljon palstalaisten henkisestä iästä. :DMiten ketään voi oikeasti kiinnostaa toisten läskit?
mutta kun on karseeta katottavaa.
Sanot: älä katso.
En välittäisi katsoakaan, yritän olla katsomatta.
niin alkaa jo palstamammalle kelvata.
Katsokaa tuolta huviksenne että paljonko niitä läskejä miehiä on linkattu tänne ihkumiesten joukkoon. On siellä pari vitsinä, eli ihkumiehen irvikuvaksi Soini ja Ruonansuu kelpaavat. Ja miehillähän ei tuon ylipainon pitänyt edes niin vaikuttaa kuin naisilla, parisuhdemarkkinoilla tai työelämässä.
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1382345/silmaniloa_l…
Ja miehillähän ei tuon ylipainon pitänyt edes niin vaikuttaa kuin naisilla, parisuhdemarkkinoilla tai työelämässä.
En vois ikinä kuvitellakaan edes tapailevani lihavaa miestä, kuten en myöskään alle 180cm pitkää tai liian lihaksikasta tai liian leveää tms. Listaa riittää, ulkonäkö on mulle ERITTÄIN tärkeä osa miehessä.
Ja miehillähän ei tuon ylipainon pitänyt edes niin vaikuttaa kuin naisilla, parisuhdemarkkinoilla tai työelämässä.
No kyllä mulla ainakin vaikuttaa.. En vois ikinä kuvitellakaan edes tapailevani lihavaa miestä, kuten en myöskään alle 180cm pitkää tai liian lihaksikasta tai liian leveää tms. Listaa riittää, ulkonäkö on mulle ERITTÄIN tärkeä osa miehessä.
muut kuin ulkoiset asiat vaikuttaa. Jo kun olet täyttänyt 20, ajattelet vähän eri tavalla, 30 ja 40 puhumattakaan. Kn olet täyttänyt 60 arvostat jo ihan sitä että mies on hengissä.
En vois ikinä kuvitellakaan edes tapailevani lihavaa miestä, kuten en myöskään alle 180cm pitkää tai liian lihaksikasta tai liian leveää tms. Listaa riittää, ulkonäkö on mulle ERITTÄIN tärkeä osa miehessä.
kylmänväristyksiä!
Hyyyy...
Mieluummin läski kuin tosi tosi laiha.
sivistymätöntä
lihavia jokinorsuiksi, läskihyljeiksi, kuten tässäkin ketjussa?
Älkää nyt viitsikö...
siihen 30 vuotta. Kuiva zombie.