Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karmii..joku on käyny mun kotona..:O

Vierailija
26.04.2011 |

Lähinpä pääsiäistä viettään kaverin kans toiselle paikkakunnalle ja tänää tulin kotiin.. Ja täällä on tupakantumppi vessanpytyssä! Siis tänne ei pitäis -korostan, että ei PITÄIS- olla kellään muulla avaimia ku mulla ja mun isällä vara-avain! isä ei oo täällä käyny eikä ees polta, nyt on tulossa.. mä oon stna asunu tässä monta vuotta ja joku on päässy tänne sisään aina.. Hyihyihyi.. eikä mitää arvokasta oo edes kadonnu eli tällä on vaan käyty kattelemassa ku en oo ollu kotona..

Eihän oo mitenkään mahdollista, että joku muu vetää tumpin pytystä alas ja se pulpahtaa pinnalle täällä (naapurit polttaa sisällä)?! sillonhan kai ilmestyis muitaki "ylläreitä"..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi heidän vaan jättää lappu pöydälle

Vierailija
2/8 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverilla oli joku samantapainen juttu tupakantumppien kanssa. Sit siellä käytiin tarkastamassa (poliisi), että kukaan muu ei asu siellä, vaikka joku ulkomaalainen nainen. Ja tuli tosi vanhojen asukkaiden postia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi heidän vaan jättää lappu pöydälle

ei kai taloyhtiön huoltomiehet sentään tupakoi asunnoissa? tai en tiedä, koska täällä haisee aina tupakalle ku naapurit tosiaan polttaa sisällä. tuntuu nokkaan voimakkaasti varsinki ku tulee pitemmältä reissulta..

soitin hätänumeroon, mut eihän tänne nyt kukaan tule, kun ei mitään hätää oo just NYT. eli oon täällä yksin.. kiva oottaa puoli tuntia että isä tulee tänne..

Alkuperäinen

Vierailija
4/8 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvää päivää...

Vierailija
5/8 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulethan sitten myös kertomaan kun olet saanut jotain järkeä tuohon asiaan. Eli voiko tuo tumppi olla tullut naapurista.

Vierailija
6/8 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelin viereesi ja katsele telkkaria tai surffaile netissä. Saat tehtävän: linkitä Etuovi-sivustolta tänne se asunto, jonka ostaisit, jos sinulla olisi varaa.

Vierailija
7/8 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumppi kiipeää putkea pitkin, sukeltaa vesilukkoon ja ilmestyy pönttöön...

Tiedoksenne: viemäriputkissa ei ole yhtenäistä vesimassaa, jota pitkin jätteet voisivat lillua pöntöstä toiseen.

Vierailija
8/8 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh, ap sinuna kyllä virittäisin jonkun etävalvonnan netin kautta tms kotiisi. Hyi helvetti jos siellä oikeesti joku pääsee käymään, ihan kamalaa. Vaihda lukot!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme