Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Galluppi: Mistä olet saanut hyvitystä/rahat takaisin tms. jos et ole ollut
26.04.2011 |
tyytyväinen palveluun tai tuotteeseen?
Me saimme paremman hytin laivalla kun valitin kamalasta hajusta hytissämme(varmaan oksennettu ja kustu) saimme luxus hytin samaan hintaan
Kommentit (4)
ja lista on loputon,
vaikka mistä,
olen ahkera reklamoimaan aina jos aihetta ilmenee.
Suomalaisten kynnys reklamoida on korkea.
Asiat ei parane jos ei epäkohtia tee selväksi,
eikä aina parane vaikka tekeekin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
sain Hobby hallista rahat takaisin, kun jalkineet hajosivat vähäisen käytön jälkeen käyttökelvottomiksi.
Ollaan saatu lahjakortteja 5-10e, karkkia yms.
Alue: Aihe vapaa
Rahat takaisin yksityiseltä lääkäriasemalta, kun reklamoin tyytymättömyydestäni lääkäriin.