mä en pääse ikinä masennuksesta!!
En jaksa tätä hirveää olotilaa. Olen perfektionisti ja kaiken pitäisi olla täydellistä. Mies, koti, työ, lapset ja itse.
Masennun epätäydellisyydestä. Ja en oikein kestä arkea.
Nyt ollut töistä pois 6kk:tta ja tänään kävin työpaikalla. Nyt illalla taas iski masennus ja kaikki huonosti. Mikä mussa on vikana!! Kotona ei hyvä eikä töissä eikä suhteessa ja kotikin vääränlainen. =/
Kommentit (24)
näet vaan asiat väärin. Kaikki on ihan hyvin, mutta luulet että sitä pitäisi muokata jotenkin. Kun se ei onnistu, masennut.
jos mielialasi heittelehtivät noin? masennus on pysyvämpi olotila. Ei masennus tuosta vaan parane ja ilmesty illalla uudelleen.
onko masennus pysyvää vai heittelehtiikö mielialat, Tuntuu kyllä että pysyvää iloa minulla on harvoin. Enempi elämä tasaista puuroa jossa välillä pieniä ilonpilkahduksia ja välillä niitä syviä epätoivonhetkiä. Onneksi ylihuomenna lääkäri. Jos taas tarvii katsoa lääkitystä. Aina sitä on nostettu koko ajan, että kohta olen jo kävelevä zombie.
Terapiasta en nyt tiedä mitä pitäisi tehdä. Hakeutuako nyt vai sitten syksyllä mitä hoitava psykiatrian lääkäri ja hoitaja on sanonut. Sitten meillä vielä suvussa masennusta. Eli äidin sukulainen hoitolaitoksessa pienessä murjussa. Sekin pelottaa jos niin käy. =/
ap
kognitiivinen psykoterapia on kova juttu...
nimim kolmas vuosi menossa