Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oletko ilman raskausarpeja vaikka olet saanut monta

Vierailija
26.04.2011 |

lasta? Minulla on 4 lasta - 3 heistä syntyneet 4vuoden sisällä jopa - eikä yhtään raskausarpea ole, tämä on ihan totta. Enkä ole ikinä voidellut ihoani tms, uskon että on ihotyypistä kiinni saako niitä vai ei.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä suonikohjujakaan, 3 lasta.

Eikä muuten äidillänikään ole, 6 lasta.

Vierailija
22/32 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi ihan haaleita rinnoissa ja lantiossa..nämä tulivat murrosiässä

sen sijaan rumat suonikohjut löytyvät :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin uskon että olisi ihotyypistä kiinni, ei ainakaan siitä onko lihava/laiha.

Vierailija
24/32 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eihän niihin lasten määrä vaikuta! Ellei sitten tule kerralla kaksosia. Ne arvet tulivat ensimmäisen raskauden lopussa, vaikka painonnousukaan ei ollut mahdotonta. Toisessa tuli muutama lisää, mutta kolmannessa vahinko oli jo tapahtunut eikä lisää tullut. Kohjut on eri asia kui arvet - niitä tulee helpommin myöhemmissä raskausissa. Itse olen onneksi säästynyt.

Vierailija
25/32 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 lasta 2v välein. Olin hoikka ja nuori. Nyt kyllä painoa tullut 10kg liikaa :(

Vierailija
26/32 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme lasta 3,5 vuodessa. Ei niistä tulleita raskausarpia (eikä kyllä suonikohjuja, riipputissejä tai peräpukamiakaan tms.) Mutta jo teininä tulleita haaleita arpia on sen sijaan reisissä ja vähän rinnoissakin.

Vierailija
27/32 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teininä tuli takapuoleen. Painonnousu oli 13 kiloa ja raskausmyrkytys, olis ehkä ollu vähemmän ilman myrkytystä.. Lapsi silti syntyi kuukauden etuajassa myrkytyksestä johtuen, joten en tiedä olisko ehtinyt arpia silti tulemaan.

Onko teillä tullu arpia toisessa raskaudessa kellekkään vaikka ekassa ei tullut?

Vierailija
28/32 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorimmaisen sain 42-vuotiaana. Ei siis ikäkään vaikuttanut.

Vierailija
29/32 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon miettinyt, että onko yhteys sillä, että en ole saanut raskausarpia enkä revennyt kummassakaan synnytyksessä (eikä epppariakaan).

Vierailija
30/32 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on kahdet kaksoset eikä vatsassa yhtään raskausarpea, eikä rinnoissa. Takapuolessa on kun olen lihonut ja laihtunut pari kertaa. Kyllä se taitaa olla ihan kudostyypistä kiinni.

Vierailija
31/32 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei suonikohjuja, ei riippurintoja. Vatsa on vähän pullataikinana, mutta viiden kilon pudotuksella se olisi hyvä.

3 lasta ja 7 vuotta imetystä.

Vierailija
32/32 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siihen voi vaikuttaa.On kyse geeneistä tai ainakin siis ihon joustavuudesta.Jos ekan lapsen kanssa ei ole tullut arpia niin harvemmin varmaan tulee loppujenkaan kanssa.Ite oon kyllä hoikka ollut aina mut silti tuli murros-iässä jo arpia niin varmaan arvaatte että lisää tuli raskauksissa jossa sitten oikeesti pääsi hetkellisesti lihoamaan.Ja kun laihtui takaisin niin jäihän se iho siihen missä ne arvet on....olkaa onnellisii ettei teillä arpia ole...mulla on niit todella paljon.Mä taas on onnellinen muista asioista itsessäni,esim.että omaan jo valmiiksi kauniin alapään(ei tarvii käydä leikkauksissa,hih) että näin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä