Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halunnut läskiä vaimoa!

Vierailija
26.04.2011 |

Vaimoni oli ennen lapsemme syntymää urheilullinen ja tosi timmissä kunnossa. Ja piti itsestään muutenkin huolta. Minulle tämä on ollut aina tärkeää ja vaimo on siitä tietoinen. Nyt kun ensimmäinen lapsemme syntyi, ei vaimolle tunnu olevan mitään väliä sillä miltä hän näyttää. Raskauskiloja jäi reilut kymmenen, eikä hän tee mitään asian eteen, vaikka synnytyksestä on jo puoli vuotta. Pikemminkin näyttää, että pulla ja suklaa maistuu ja perse leviää entisestään... Olen koettanut tarjota mahdollisuutta mennä jumppaan, että hoidan kyllä lasta sillä välin, mutta vaimoa ei kiinnosta. Lapsi nukkuu jo yöt läpi, vaimo ei enää imetä, joten laihdutus ja liikunta olisi mielestäni jo aika aloittaa. Suurin ongelma tässä on se, että pidän vaimoni pullataikinamahaa raskausarpieen vastenmielisenä, enkä koe minkäänlaista himoa häntä kohtaan. Ennen en voinut pitää näppejäni irti hänestä. Neuvoja?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole totta aika yllättävän monessakin perheessä? Tietenkin on kamalaa ja epäkorrektia puhua siitä ääneen.

Vierailija
22/52 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

provo on kirjoitettu siksi kun aamulla oli puhetta niistä Hägglundin sanomisista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halunnut minäkään. Vaimo alkoi paisua jo ennen ensimmäistäkään lasta.

Nyt kolme lasta myöhemmin tilanne on järkyttävä.

Maha roikkuu - käsissä hirveät allit - ruokavalioon kuuluu karkit - pullat ja kaikenmaailman paska.

Miten tässä näin kävi? Lasten takia ei voi erotakkaan. Ainakaan vielä.

Kirjoitan tästä siksi, että toivon, että joku tämän lukijoista jättäisi syömättä ne sokerit/pullat / suun muut lihottavat paskatruuat.

Vierailija
24/52 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni oli ennen lapsemme syntymää urheilullinen ja tosi timmissä kunnossa. Ja piti itsestään muutenkin huolta. Minulle tämä on ollut aina tärkeää ja vaimo on siitä tietoinen. Nyt kun ensimmäinen lapsemme syntyi, ei vaimolle tunnu olevan mitään väliä sillä miltä hän näyttää. Raskauskiloja jäi reilut kymmenen, eikä hän tee mitään asian eteen, vaikka synnytyksestä on jo puoli vuotta. Pikemminkin näyttää, että pulla ja suklaa maistuu ja perse leviää entisestään... Olen koettanut tarjota mahdollisuutta mennä jumppaan, että hoidan kyllä lasta sillä välin, mutta vaimoa ei kiinnosta. Lapsi nukkuu jo yöt läpi, vaimo ei enää imetä, joten laihdutus ja liikunta olisi mielestäni jo aika aloittaa. Suurin ongelma tässä on se, että pidän vaimoni pullataikinamahaa raskausarpieen vastenmielisenä, enkä koe minkäänlaista himoa häntä kohtaan. Ennen en voinut pitää näppejäni irti hänestä. Neuvoja?

olisin voinut kuvitella, että on oman mieheni kirjoittamaa tekstiä, mutta hän on sentään niin fiksu, että tajuaa miten lyhyt aika puoli vuotta on. Lisäksi itseäni on masentanut synnytyksen jälkeen ja nyt myöhemminkin, koska lapsemme on sairas. Hukutan huonoa oloa hyvään ruokaan ja makeaan. Nyt on tilanne tää, kuntoilu tulee sitten taas kun jaksan.

Onko ap:lle tullut mieleen, että sporttisella vaimolla olisi voimat vähissä. Varmasti vaimoa itseäänkin ahdistaa oma itsensä, jos on tottunut olemaan timmi ja sporttinen.

Vierailija
25/52 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kotia kun mies istuu perseellään ja toljottaa televisiota. Myös näin tää mene useissa perheissä; ihan tutkitusti naiset tekee enemmän kotitöitä silloinkin kun molemmat on töissä. Elämä on. Aina ei saa mitä haluaa.

Vierailija
26/52 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä luulet vaimostasi tuntuvan, kun vihjailet hänen kiloistaan? Itsehän hän ne kantaa..

Itse kantaa joo. Mutta kyllä minäkin haluaisin haluta häntä! TUntuu pahalta kun oma vaimo vain ällöttää. En ole vihjaillut pahasti, koettanut kannustaa vain. Mutta nyt se alkaa jo ihmetellä, kun en ehdota seksiä. Katsoisi peiliin..

seksuaalisuus on paljon laajempi asia kuin ulkonäkö. Mielestäni vaimosi ansaitsisi paremman miehen, sellaisen joka kelpaa. Kyllä ihmissuhteessa pitäisi ihan muiden asioiden painaa kuin vaa'an lukemat, kirjaimellisesti.

Vierailija
27/52 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maha roikkuu - käsissä hirveät allit - ruokavalioon kuuluu karkit - pullat ja kaikenmaailman paska.

Kirjoitan tästä siksi, että toivon, että joku tämän lukijoista jättäisi syömättä ne sokerit/pullat / suun muut lihottavat paskatruuat.

Nimim. sun vaimos

Vierailija
28/52 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puoli vuotta on pieni aika ja vauvan kanssa riittää muutakin mietittävää.

Mutta jokainenhan meistä vanhenee, kiloja tulee hormonaalisista syistä, liikunnan jäädessä vähiin, seurustelun alkaessa kun jäädään telkkaria katsomaan jne.

Ei se niin vaarallista ole. t: mies

Vierailija
29/52 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole totta aika yllättävän monessakin perheessä? Tietenkin on kamalaa ja epäkorrektia puhua siitä ääneen.

Onko korrektia kertoa ääneen, että mun mies panee mua kunnolla monta kertaa viikossa, vaikka olen lihonnut suhteemme aikana melkein 10 kiloa?

Vierailija
30/52 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen miellyttäminen on lähinnä nuorten naisten harrastus. Todennäköisesti sinä et ole niin ihmeellinen, että nainen pitäisi tehtävänään miellytttää sinua. Syöminen voi olla suurempi nautinto kuin seksi. Yleensä lapsi on naiselle miestä tärkeämpi. Sopeudu.

Vierailija
31/52 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muttei viitsi sitä suoraan päin näköä sanoa. Ajattelee, että jos nyt kuitenkin kestää edes satunnaisen pimeässä saadun pillun toivossa. Kyllähän sitä pilkkopimeässä seksiä voi harrastaa vaikkei kumppani nyt niin kaksinen olisikaan.

Vierailija
32/52 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole edes ollut raskaana.

t. läskin vaimo

Vierailija
33/52 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs siihen sanot ap? Itse olen kahden lapsen jälkeen samoissa mitoissa mutta mies on lihonut 20kg. No itse en ajattele niin että mies ällöttäisi mutta kun itsekin haluaa laihtua niin siinä tuen. Luuletko ettei sinulle voisi käydä mitään esim. joku urheiluvamma jonka jälkeen et voisi liikkua ihan entiseen tapaan ja lihoisit 20kg?

Niin ja mäkin heti ajattelin että provo mutta voihan tästä kuitenkin keskustella.

Vierailija
34/52 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muijas tajui että on tehnyt elämänsä virheen mennessään kimppaan SINUN kanssa!!!sinä olet möhömaha ,kaljaa kiskot ja pieret..joten 10 kiloo saa sut pysyyn tarpeeksi kaukana,,,sillä välin voi katsella sitä 10 v nuorempaa kundia joka osaa suudella ja käy salilla...ja kun vaimo on uinut 6 kk ja timmimmässä kunnossa kuin koskaan ,tiputtanut 15 kiloo ja uusinu vaatekaapin se on moro!!!Buaaahahahaaaaaaaaaa

Vierailija
35/52 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava kuulla, että olet yrittänyt olla kannustava. Osta jotain kuntoiluvälineitä kotiin, kyllä se siitä lähtee kun vaimo pääsee taas liikkumisen makuun.

Vierailija
36/52 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastan häntä ja seksikkyys ei ole kiinni vyötäröstä minulle. Ainahan voi sitten ulkoilla yhdessä jos kilot haittaa.

T: mies

Vierailija
37/52 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole sen vastenmielisempää kuin roikkuvat vatsaläskit. Ja nuo samat muodottomat vastenmieliset isomahanaiset haluaa meiltä miehiltä pyykkilautavatsan. Pullanmurut lentelee suupielistä kun selittävät että miehen pitää olla timmi. Ja suklaata perään :)))

Vierailija
38/52 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko korrektia kertoa ääneen, että mun mies panee mua kunnolla monta kertaa viikossa, vaikka olen lihonnut suhteemme aikana melkein 10 kiloa?

Vierailija
39/52 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin poistutko sä tietokoneelta/telkkarin äärestä ja rupeat ottamaan osaa kotitöihin, jotta mulla jäisi aikaa liikkumiseenkin ennen klo 21? Tai jätätkö sä sun tärkeän iltamenon sen takia, että mä pääsisin esim. sinne lenkille?

Kovasti jaksetaan valittaa, että vaimo paisuu raskauden jälkeen ym, mutta itse ei mahdollisteta vaimolla sitä vapaailtaa liikuntaan.

Vierailija
40/52 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että aloituksen kirjoittaja on oikeasti nainen. Miehet eivät kirjoita tuolla tavalla.

t. Lingvisti

loppuun olen täsmälleen samaa mieltä! Heti tuli se vaikutelma.