Ahdistava Helsingin reissu
Kävin Suomen pääkaupungissa. Harmikseni keskusta oli pilattu kirkoilla, jotka jatkuvasti vilahtelivat katukuvassa. Minne voin valittaa, että nuo rakennukset purettaisiin ja paljonko korvauksia voin saada?
T. Epötoivounen isä
Kommentit (10)
Keskustassa ei ole kirkkoja joten et ole käynyt missään ja aloitus on trolli
Vierailija kirjoitti:
Keskustassa ei ole kirkkoja joten et ole käynyt missään ja aloitus on trolli
Senaatintori ainakin.
Kannattaa olla vaan kotonaan ja olla ilman radiota, televisiota, lehtiä tai mitään, missä voi vahingossakaan törmätä...No, yhtään mihinkään. Pöyhi itsellesi pehmoinen pesä pumpulista🥰
Vierailija kirjoitti:
Keskustassa ei ole kirkkoja joten et ole käynyt missään ja aloitus on trolli
Olisko noin🙄🤦
Vierailija kirjoitti:
Keskustassa ei ole kirkkoja joten et ole käynyt missään ja aloitus on trolli
Onko Tuomiokirkko, Uspensk ja Temppeliaukion kirkko siirretty syrjään? Onhan tuo traumatisoivaa, sillä kuitenkin Johanneksen kirkon, Agricolan kirkon ja Kallion kirkon tornit sojottavat loukkaavasti kohti taivasta. Vahingossa katse voi hipaista niitä ja aiheuttaa pohdintaa oman sielun tilasta. Kamalaa!
valitukset voi lähettää osoitteeseen mulla@eioleelamaajotenpahoitanmielenijakitisenvauvapalstalle.fi