En halunnut läskiä vaimoa!
Vaimoni oli ennen lapsemme syntymää urheilullinen ja tosi timmissä kunnossa. Ja piti itsestään muutenkin huolta. Minulle tämä on ollut aina tärkeää ja vaimo on siitä tietoinen. Nyt kun ensimmäinen lapsemme syntyi, ei vaimolle tunnu olevan mitään väliä sillä miltä hän näyttää. Raskauskiloja jäi reilut kymmenen, eikä hän tee mitään asian eteen, vaikka synnytyksestä on jo puoli vuotta. Pikemminkin näyttää, että pulla ja suklaa maistuu ja perse leviää entisestään... Olen koettanut tarjota mahdollisuutta mennä jumppaan, että hoidan kyllä lasta sillä välin, mutta vaimoa ei kiinnosta. Lapsi nukkuu jo yöt läpi, vaimo ei enää imetä, joten laihdutus ja liikunta olisi mielestäni jo aika aloittaa. Suurin ongelma tässä on se, että pidän vaimoni pullataikinamahaa raskausarpieen vastenmielisenä, enkä koe minkäänlaista himoa häntä kohtaan. Ennen en voinut pitää näppejäni irti hänestä. Neuvoja?
Kommentit (52)
ulkopuolinen on aina rehellinen. Itselläni ei ole raskausarpia mahassa, mutta rinnat ovat menneet ja niille ei voi tehdä mitään. Kuntoa en pysty hoitamaan kuten ennen. Imetän vielä. Mies ei halua minua. Tiedän, että syy on ulkoisessa olemuksessani, mutta implantteja en hanki. Asia ei siis tule korjautumaan ikinä. Kun ei himoitse niin ei himoitse. Ehdotan siis eroa. Kunnioitusta tässä ei voi olla puolin ja toisin enää koskaan ja lapsen ei tarvitse kasvaa näin epäkypsässä ilmapiirissä. Ehdotan eroa illalla vakavissani.
Kiitos vielä ap! En olisi koskaan saanut mieheltäni rehellistä vastausta. Sinäkään, et voi kertoa vaimollesi oikeaa totuutta. Mutta käytäntö puhuu asioiden puolesta ja minä siis toimin.
Munkin mies on lihonnut toistakymmentä kiloa tapaamisemme jälkeen. Teen terveellistä ruokaa, liikun itse ja pidän ulkonäöstäni huolta, varsinkin synnytysten jälkeen se on minusta ollut tärkeää, emme enää ole nuoria.
Mutta miehelle kalja ja hampurilaiset maistuvat, välillä toki käy vaa`alla katsomassa painoaan ja ihmettelee että mitenkäs nyt taas on kiloja tullut?
En saarnaa, enkä valita, mutta yritän puhua järkeä ylipainon haitoista, sydän-ja verisuonitaudeista ym.
Kommentoi vaan että omapa on kehonsa, mitä se mulle kuuluu. Mutta kuuluu se! En pidä viehättävänä ihmistä joka ei edes yritä pitää itsestään huolta. Pieree ja röyhtäilee ruokavalionsa ansiosta ja senkun lihoo vaan.
Kuvottavaa suorastaan!!!
Sitten ihmettelee kun minua ei kiinosta enää seksi, kuvittelee tosiaan sen johtuvan MINUN hormoneistani ja äidiksi tulemisesta, vaikka se ei pidä paikkansa, hän on muuttunut, en minä.
Miehen miellyttäminen on lähinnä nuorten naisten harrastus. Todennäköisesti sinä et ole niin ihmeellinen, että nainen pitäisi tehtävänään miellytttää sinua. Syöminen voi olla suurempi nautinto kuin seksi. Yleensä lapsi on naiselle miestä tärkeämpi. Sopeudu.
Eräs naispuolinen tuttuni oli ennen kahta lastaan myöskin hoikassa kunnossa, mutta lihosi yli 100 kiloiseksi toisen lapsensa jälkeen. Hänen avomiehensä oli urheilullinen, hoikka ja kaikinpuolin komea ilmestys. Tuttuni kertoi vihaavansa liikuntaa, koska aviomies harrasti niin paljon.
Tuttuni kärsi ja kärsii varmasti itsekin omasta vartalostaan ja joskus kertoikin,että hänen miehensä kutsui häntä läskiksi. Tuttuni ajatteli hieman seikkailla ja tapasi netissä itsensä kokoisen miehen, joka oli ulkoisesti kaikkea muuta, kun hänen aviomiehensä.
Kuukauden kuluttua tuttuni muutti tämän isomman miehen kanssa yhteen kahden lapsensa ja koiransa kanssa ja hänen avioliittonsa päättyi tähän.
Entinen aviomies taisi löytää hieman myöhemmin itsensä kokoisen rakkauden.
Eli voivat ne isommatkin vaimot katsahdella muualle...
Naispuolinen kaverini otti biologisen kellon tikittäessä lihavan miehen ja kertoi, että asia häiritsee häntä, mutta mies on luvannut laihduttaa. No nyt on lapsi tehty, otettu asuntolaina ja reilu vuosi suhdetta takana. No mies on entisestään lihonut niin isoksi, ettei seksi ainakaan lähetyssaarnaaja-asennossa onnistu. Ja mikä pahinta rouva on kovin tyytymätön tilanteeseen ja motkottaa asiasta koko ajan ja mies on loukkaantunut ja syö vaan entistä enemmän.
Luulen ettei tällä sankarilla ole sitä mahdollisuutta että ottaisi laihemman.
Se on pois laskusta. Ainoa keino on parantaa ruokavaliota. Eli ap kokkaamaan ja päättämään perheen ruokaostoksista. Ap ei taida kokkailla joten vaimo syö mitä haluaa ja löytää ja tulos on nähtävissä.
Rumalla miehellä on mahdollisuudet vähissä. Onhan sinulla muistot hoikasta vaimostasi. Muistot luulisi riittävän tavalliselle miehelle. Eriasia on jos on jonkin tason kind^ movistar.
Pitää kai siirtyä painostukseen?
Jeij, auvoisan parisuhteen kolme avainsanaa: painostus, kiristys ja uhkailu.
ja altistaa vatsansa lihomiselle ja venymiselle. Tahattomasti nahka löystyy ja kiloja kertyy..
Vaimoa kannattaa kannustaa liikkumiseen, esim yhteisillä lenkeillä yms. Olet lapsellinen ja raukkamainen ap!
Jospa itse olisit joutunut venyttämään nahkasi raskauden takia, niin ymmärtäisit vaimoasi.
että aloituksen kirjoittaja on oikeasti nainen. Miehet eivät kirjoita tuolla tavalla.
t. Lingvisti
Aihe olisi muuten hyvä, mutta ei jaksa pohtia kun kirjoittaja on joku lihavia inhoava nuori nainen, joka haluaa tätä kautta vittuilla pullukoille ihmisille.
noin epävakaa äiti ja lähtee kuukauden nettituntemisen jälkeen uuden miehen luo asumaan ja vie lapset matkassaan.
Enää en yhtään ihmettele kun puhutaan, että liian helposti erotaan ja lapset kärsii mielenterveysongelmista.
Tässä jos missä oli turha ero ja kypsymätön nainen.
Eräs naispuolinen tuttuni oli ennen kahta lastaan myöskin hoikassa kunnossa, mutta lihosi yli 100 kiloiseksi toisen lapsensa jälkeen. Hänen avomiehensä oli urheilullinen, hoikka ja kaikinpuolin komea ilmestys. Tuttuni kertoi vihaavansa liikuntaa, koska aviomies harrasti niin paljon.
Tuttuni kärsi ja kärsii varmasti itsekin omasta vartalostaan ja joskus kertoikin,että hänen miehensä kutsui häntä läskiksi. Tuttuni ajatteli hieman seikkailla ja tapasi netissä itsensä kokoisen miehen, joka oli ulkoisesti kaikkea muuta, kun hänen aviomiehensä.
Kuukauden kuluttua tuttuni muutti tämän isomman miehen kanssa yhteen kahden lapsensa ja koiransa kanssa ja hänen avioliittonsa päättyi tähän.
Entinen aviomies taisi löytää hieman myöhemmin itsensä kokoisen rakkauden.
Eli voivat ne isommatkin vaimot katsahdella muualle...
ja, että on vaimosi oma asia ,miltä hän näyttää. Jos otat siitä ongelman itsellesi, mene terapiaan puhumaan, älä täällä sekoile.