Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pääsen eroon avopuolisostani joka ei susotu hyvällä lähtemään?

Vierailija
25.04.2011 |

Olen sanonut monta kertaa että hakuan sinun muuttavan pois. Mitään ei tapahdu. Mies on juoppo, väkivaltainen ja pettäjä. En voi sietää enää koko ihmistä, meillä on vielä yhteinen lapsi. Pitääkö minun asua sellaisen kanssa loppuelämäni jos hän ei lähde!? Asunto on minun, ei vuokrasopimusta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän sillä sitten ole mitään laillisia oikeuksia, mutta toisaalta väkivaltaisen ihmisen kanssa ikävä käydä riitelemään...Kysy apua oikeusaputoimistosta, ei maksa mitään.Mä hommaisin ukon ulos, ja möisin asunnon, ja muuttaisin niin kauas kuin pippuri kasvaa, tai ainakin pois siitä asunnosta jota ukko näköjään kodikseen luulee.Tuskin se uuden omistajan nurkkiin jäisi loisimaan?

Vierailija
2/4 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita poliisi paikalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita poliisi paikalle.

Viekö poliisit sen varmasti? Vaikka ei olisi mitään "tilannetta" päällä? Ja mites sen estää takasin tulemasta? Tämä kun pitäisi saada hoidettua niin, ettei jälkeenpäin voida vedota mihinkään lainrikkomiseen. Laillisesti, mutta ulos! Väkivallasta myös jotain näyttöä ihan kirjallisesti. Kun ei oikeasti tiedä mistä pitää aloittaa, kenelle soittaa ja muutenkin mitä tehdä. Kaikki ihmiset vaan eivät näköjän ole niin kivoja että lähtisivät vapaaehtoisesti, ihan uusi tilanne minulle.

Vierailija
4/4 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avain sulle, poliisit ottavat sen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi