Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entäs tällainen asia erossa..

Vierailija
25.04.2011 |

Me oltiin tunnettu vuosi kun menimme naimisiin. Olin tuolloin raskaana ja päätynyt siihen, että lasta en voi siihen tilanteeseen saada. Uusperheemme on 7 henkinen. Siitä sitten aikaa kului ja tulin raskaaksi, lapsi oli tervetullut mutta päätyikin keskenmenoon. Tulin jälleen myöhemmin raskaaksi ja luulin että lapsi oli toivottu, ainakin minun osaltani oli, ei miehen. Pakotti tekemään abortin. Masennuin ja olin kuukauden sairauslomalla. Näin alkion josta järkytyin, ajattelin hyvin usein itsemurhaa.

Voinko mä vaatia mieheltä jotakin korvauksia tästä helvetistä jota olen saanut elää?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei kannata..tuollaisesta "rikastuu" vain asianajaja. Ja kun ja jos menet asianajajalta tuollaista kysymään, niin vastaus on ei.

eli ajattelit siis haastaa miehen oikeuteen raskauden keskeytyksen aiheuttamista henkisistä kärsimyksistä ja tulonmenetyksestä?

Vierailija
2/5 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellet voi todistaa, että hän "pakotti" sinut siihen. Mutta jos omasta tahdostasi myönnyit, niin eihän voi tehdä muuta kuin syyttää itseäsi.

Sinun pitää kysyä, miten voit siis antaa anteeksi itsellesi, ei eksällesi, että suostuit aborttiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomies painosti aborttiin. Olen masentunut ja vihaan miestäni. Ajattelen, että miten ihmiselle voi laillisesti tehdä tällaistä. Olisiko mahdollista haastaa mies oikeuteen? HÄn on tehnyt elämästäni helvetin, minä teen samoin hänen elämälleen.

Vierailija
4/5 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritä päästä katkeruudestasi eroon. Ainoa mitä voit saada rahallisesti, on lapsille elatusta ja osuuden yhteisestä omaisuudestanne

Vierailija
5/5 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies jo valmiiksi saanut teihin jonkinlaisen ylivallan, otteen tms.? Pelkäättekö miehiänne? Onko väkivallan uhkaa? Ettekö usko pärjäävänne ilman tätä miestä?

Ihan ystävyydellä siis, ja meni off topic, anteeksi.

En vaan osaa kuvitellakaan tilannetta, että jos tulisin raskaaksi ja itse haluaisin lapsen pitää, mieheni mitenkään pystyisi pakottamaan minut aborttiin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme