Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Diagnosoikaa mun vaiva

Vierailija
25.04.2011 |

Minulla on kyynärpään sisäsyrjällä kipeä piste. Esim. sängyssä pitää käsi asetella siten, ettei kyseinen kohta kosketa mihinkään, koska muuten nukkumisesta ei tule mitään. Lisäksi kädestä tuntuu hävinneen kaikki puristusvoima. Rystyset ovat vähän jäykät samoin ranteen taivuttaminen ääriasentoihin sattuu, mutta häiritsevin oire on tuo kosketusarka kyynärpää.

Mikä mulla on?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ainakin oli äidiltä toiselta puolelta kipeä kuin mulla...

Kaikki tulehduskipulääkkeet ovat pannassa ainakin toukokuun puoleen väliin vatsanoireiden takia - ja parasetamolille olen allerginen, eli käsikauppakipulääkkeistä ei ole tähän hätään apua.

No tosiaan pitää huomisaamuna soitella terppakeskukseen ja kysellä, millä kiireellä sinne pitää tulla ja saisiko aikaa.

ap

Vierailija
2/7 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitona lyhyt kortisonikuuri suun kautta, koska lääkäri ei arvannut lähteä tulehduskipulääkkeillä leikkimään.

Toivottavasti paranee pian.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna soittelen kyllä aikaa, mut olis kiva saada ennakolta tietää, edes jotain arvauksia.

ap

Vierailija
4/7 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on kiertäjäkalvosimen repeytymä sekä golfkyynärpää joka just kyynärpään sisäpuolelta siis kipeä. Kädestä on lähtenyt voimat ja ajoittain puutumista sormiin asti. Kannattaa käydä lääkärissä jos ei helpota muutaman päivän kuluessa. Kylmäpussia kantsii kokeilla ja pitää mahd. levossa.

Vierailija
5/7 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyynärpäässä. Hoitona käden lepo, ei varsinkaan saanut olla mitään painetta siinä ympärillä.

Vierailija
6/7 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylmää en ole tuohon kokeillutkaan, seuraavaksi voisin kokeilla sitä, jos helpottaisi öiden nukkumista. Kipulääkettä kun ei oikein voi ottaa - kaikki käsikauppavalmisteet ovat kiellettyjä.

Vierailija
7/7 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipipisteet ovat silloin ranteessa, kyynärpään sisäsyrjällä ja olkapään etupuolella. Liikaa tietokoneen näppäilyä, kirjoittamista tai jotakin muuta yksipuolista toistoa. Syö viikon kuuri Buranaa, jos et ole sille allerginen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi