Onko täälle kenelläkään enemmän kuin 1 lapsisella
sellaisia lapsia, jotka kaikki olisivat tosi kilttejä ja rauhallisia luonteiltaan? Tottelevat ekasta kerrasta, eivät kilju eivätkä riehu, ovat vaan ja elelevät hissukseen aikuisia häiritsemättä? Lisäksi käyttäytyvät aina ja joka paikassa moitteettomasti, kohteliaasti ja hyvin.
Kuinka monta lasta?
Kommentit (4)
Eivät elele hissukseen aikuisia häiritsemättä, koska sellainen elämä ei minusta ole kovinkaan tavoiteltavaa. Mutta esim. vieraisilla lapseni eivät roiku aikuisissa, kärtä ja känyä vaan osaavat odottaa vuoroaan. Tosin he pystyvät sanomaan aikuiselle, että "anteeksi, mutta voisitko odottaa hetkisen, puhut nyt minun puheeni päälle" jos ovat selittämässä minulle jotakin.
Tyttö 6 vuotta ja poika 8 vuotta.
Lapset eivät silti ole "huomaamattomia", eikä sitä heiltä odotetakaan. Toisten huomioimista ja hyyviä käytöstapoja kylläkin.
Ainakin moni niin kehuu.
Mutta olen todellakin eri mieltä siitä, että lapsen kuuluu elää aikuista häiritsemättä.. Kotihan on lapsenkin koti. Kait hän saa olla kotonaan ja tehdä asioita jotka tyottavt välillä ääntäkin.
Meidän lapset osaavat käyttäytyä vieraisilla ja kun meillä on vieraita. Eivät paljoa tappele. Hyvin harvoin kovaan ääneen kiljuvat esim. leikkiessään. Välillä nauravat kyllä niin, että ääntä lähtee.
Lapsia on 4. 11-1 vuoden väliltä. 1v nyt on vielä niin pieni, että hänen rauhallisuuttaan on vaikea arvioida, mutta ei hän ainakaan turhia kitise.
En kyllä allekirjoita tosin tuota että elelevät aikuisia häiritsemättä, eihän mikään lapsi niin voi tehdä eikä pidäkään.