Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei vitsit, mikä MORKKIS!

Vierailija
25.04.2011 |

Kerrotaan pahimmista övereistä vuosien takaa, jotka saavat edelleen posket punertumaan niitä miettiessä!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskellä päivää lapsiperheiden keskellä pelti kiinni pikkarit ja rintsikat päällä. Pikkuveljeni oli siellä myös ja kailotin isoon ääneen, että haen hänelle kaljaa kun täyttää 15v. Muistan paheksuvat katseet, kun kun kompastelin ja kaatuilin hietikolla.

Vierailija
2/4 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle entuudestaan tuttua ja sitten vähän vanhempaa miestä.

No tää ennestään tuttu mies ei tullut paikalle.

Ja hommailin sit kuitenkin tään vanhemman miehen kanssa. Kortsu petti ja sain sen liisterit sisääni.

jälkiehkäisy ja hävetti, tuntu pahalle ja kaikkee yhtäaikaa.

Meni neljä vuotta ja äitini alkoi seurustella tämän vanhemman miehen kanssa. Kiva oli esiintyä miehelle siinä, un äitini eiteli uuden miesystävänsä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkalla baariin alkoi kusettamaan. Menin puskiin ja kas, kunnon kiljuripulihan sieltä tuli! Pyyhin perseeni havuihin ja jatkoin matkaa. Aamulla huomasin, että farkut oli paskassa. Olen varmaan ollut viehättävä näky tanssilattialla. En muista illasta mitään muuta kuin sen, ettei kävelytie riittänyt ja autot tööttäili kun hortoilin autotiellä.

Vierailija
4/4 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihlajaisjuhliemme jatkoilla mieheni vanhempien luona lauloimme mieheni parhaan kaverin kanssa karaokea erittäin läheisissä tunnelmissa :D Naurattaa tämä kohtaus niin vietävästi edelleen. Olen sen verran ujo, etten ikinä selvinpäin laulaisi karaokea, hyvä kun muutenkaan näin vuosien jälkeen paljoa juttelen appivanhempien kanssa. Mahtoi olla sekä ennen- että jälkeen näkemätön näky heidän silmissään.

14-vuotiaana olin 18-vuotiaan poikaystäväni kaverin luona bileissä. Jossain takkahuoneessa, joka oli täynnä porukkaa, innostuttiin pussailemaan ja minä kiipesin sitten poikakaverin syliin selkä muihin päin ja siinä nuoleskeltiin. Seuraavana päivänä tajusin, että sekä stringit että persvakoni oli tainnut vilkkua mukavasti... Siitä sitten jatkettiin yläkertaan hetken päästä muihin puuhiin ja sielläkin ramppasi vähän väliä väkeä. Kun vihdoin olimme lähdössä, tuli niin kiire, etten saanut rintsikoitani kiinni vaan minulla oli vain t-paita aukinaisten rintsikoiden päällä, toivottavasti monikaan ei huomannut sitä...

No joo, kerron lisää, jos tulee mieleen :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän