Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

vituttaa olla köyhä!!

Vierailija
25.04.2011 |

Tällä hetkellä olen sairaslomalla, mutta kohta töihin ja teen 6 tuntia päivä niin saan palkkaa varmaan vähän yli 1000 euroa. Mies tienaa 3200 euroa tällä hetkellä. Syksyllä hänen palkka nousee varmaan 3500 euroon. Hän ehkä saa bonuksia jos hyvin menee mutta ei varmaan saa. Vituttaa tämä rahojen jatkuva laskeminen. Kaikkea pitäisi ostaa ja ei ole varaa kun pitää miettiä mihin rahoja laittaa!! Nytkin olisi juhlat tiedossa ja niihin menee rahaa 200 euroa varmaan vaatteisiin ym. lahjaan. kivaahan juhlat on mutta köyhälle aina rahan menoa. Sitten olisi lasten vaatteiden ostamista ja itselle kesävaatteita ja miehelle. Kaikki niin kulahtaneita ja virttyneitä vanhoja rääsyjä. Kotia ja pihaa pitäisi laittaa, mutta ei rahaa ja kesäkalusteet puuttuu täysin. Rasittavaa! Olisi ihanaa jos voisi vain ostaa eikä tarvisi rahoja miettiä ja katsella hintoja.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sähkölaskusi on luokkaa - kerrostaloasunto ja 268 euroa/3 kk Haaviston junailemien Caruna-kauppojen jälkeen? Niin minäkin keittelin muka fiksuna terveellistä ruokaa.

Vierailija
42/46 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on mies jolla palkka 3500 kuussa? Mitä helvettiä valitat täällä? Mulla puolet vähemmän ja olen yksin!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitte mennyt parempiin töihin niin ette olisi tuollaisia itsesäälisiä paskoja

Vierailija
44/46 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo

Vierailija
45/46 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köysi kaulaan ja roikkumaan niin loppuu maalliset huolet.

Vierailija
46/46 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos kävisit Afrikassa niin näkisit todellista köyhyyttä ja  ymmärtäisit kuinka hyväosainen olet. Ehkä sen jälkeen osaisit lopettaa valittamisen mokoma ääliö-