Petän. Kysymyksiä?
Kommentit (40)
suhde varattuun mieheen kestänyt jo yli vuoden ja rakkaus vaan kukoistaa..
JOS SE RAKASTAIS SUA SE OLIS JÄTTÄNY VAIMONSA.MUT YMR??SE VAAN NAI SUA.VAIMOAAN RAKASTAA,JA NAI SITÄKIN...=9T.ÄITIMAMMA 39 V
miksi mies soittelee minulle vähintään kolme puhelua päivässä, tekstaa 5-10 krt ja laittaa vielä sähköpostiakin vaikka vaimo on siellä kotona, JOS KERRAN VAIN VAIMOA RAKASTAA?? Et usko tuohon itsekään..ja ei tosiaan vain nai mua..siinäkin olet väärässä..meidän suhteessa seksi ei ole se pääasia, sitä on loppupeleissä aika vähän, syystä että olemme varattuja molemmat..Ja tiedän toki, että nai myös vaimoaan..ainakin silloin tällöin...vaimo kuului pakettiin jo alusta alkaen.. Ja tarkoitus ei ole, että muutettais yhteen, rakastaa voi muutenkin..
Niin ja jos vaimoa rakastais, kerro miksi niin kovasti on minun perään??
ainakin teeskentelevät katumusta, kun parisuhde hajoaa käsiin syrjähyppyjen paljastuttua.
JOS SE RAKASTAIS SUA SE OLIS JÄTTÄNY VAIMONSA.MUT YMR??SE VAAN NAI SUA.VAIMOAAN RAKASTAA,JA NAI SITÄKIN...=9T.ÄITIMAMMA 39 V
miksi mies soittelee minulle vähintään kolme puhelua päivässä, tekstaa 5-10 krt ja laittaa vielä sähköpostiakin vaikka vaimo on siellä kotona, JOS KERRAN VAIN VAIMOA RAKASTAA?? Et usko tuohon itsekään..ja ei tosiaan vain nai mua..siinäkin olet väärässä..meidän suhteessa seksi ei ole se pääasia, sitä on loppupeleissä aika vähän, syystä että olemme varattuja molemmat..Ja tiedän toki, että nai myös vaimoaan..ainakin silloin tällöin...vaimo kuului pakettiin jo alusta alkaen.. Ja tarkoitus ei ole, että muutettais yhteen, rakastaa voi muutenkin..
rakkaus himo seksi ovat eri asioita.YMMÄRRÄTKÖ TILANTEEN??Hän EI halua jättää rakasta vaimoaan.Olet panopuu hälle nin kauan kun ymr.Hän vaan saa vähän jännitystä susta,voi kultapieni.Saat ehkä hänet taas tuntemaan itsensä nuoreksi ja sinä myös!Aviorikos on syntiä ja siitä tulee rangaistus...odotahan kun vaimo ja miehesi saa tietää.kaksi perhettä rikki.ja vain siksi että halusit irti tylsästä arjesta.kasva aikuiseksit.sama
En kai ikinä opi ymmärtämään miksi joku tyytyy toisen jämiin, niihin varastettuihin hetkiin joita saa, jos saa? Mutta asiaan, jos mies ei vaimoaan rakastaisi ja rakastaisi vain sinua, niin tottakaihan hän olisi vaimonsa jättänyt jo aika päiviä sitten ja olisi vain sinun kanssasi. Miksi sitten mies on perääsi? Sinä tarjoat jännitystä ja vapautta vailla arkea ja vastuuta. Ei siivousvuoroja, lastehoitojärjestelyjä, rahahuolia, vain jännää arjen keskelle. Veikkaanpa ettei ole merkitystä oletko siinä sinä tai joku tyyppisesi, tarkoitus täyttyy.
vaimo on näille huoraaville miehille aina no 1,kun kova paikka tulee
rakkaus himo seksi ovat eri asioita.YMMÄRRÄTKÖ TILANTEEN??Hän EI halua jättää rakasta vaimoaan.Olet panopuu hälle nin kauan kun ymr.Hän vaan saa vähän jännitystä susta,voi kultapieni.Saat ehkä hänet taas tuntemaan itsensä nuoreksi ja sinä myös!Aviorikos on syntiä ja siitä tulee rangaistus...odotahan kun vaimo ja miehesi saa tietää.kaksi perhettä rikki.ja vain siksi että halusit irti tylsästä arjesta.kasva aikuiseksit.sama
Kukaan ei ole jättämässä ketään. Me halutaan sisältöä meidän elämään. Ei se ole keneltäkään pois. Mua ei omista kukaan, enkä mä omista ketään.
Kukaan ei ole jättämässä ketään. Me halutaan sisältöä meidän elämään. Ei se ole keneltäkään pois. Mua ei omista kukaan, enkä mä omista ketään.
tuota sulla varmaan joku ikäkriisi.kohta helpottaa.lapset kärsii näissä aikuisten mä haluun-leikeissä.Kasva aikuiseksi!Hanki miehesi kanssa elämä.sinä teet väärin ,ja rangaistus on jo valmiina sinunlaisillesi...
Miehesi voi haluta jättää sinut, jos jäät kiinni.
miksi mies soittelee minulle vähintään kolme puhelua päivässä, tekstaa 5-10 krt ja laittaa vielä sähköpostiakin vaikka vaimo on siellä kotona, JOS KERRAN VAIN VAIMOA RAKASTAA?? Et usko tuohon itsekään..ja ei tosiaan vain nai mua..siinäkin olet väärässä..meidän suhteessa seksi ei ole se pääasia, sitä on loppupeleissä aika vähän, syystä että olemme varattuja molemmat..Ja tiedän toki, että nai myös vaimoaan..ainakin silloin tällöin...vaimo kuului pakettiin jo alusta alkaen.. Ja tarkoitus ei ole, että muutettais yhteen, rakastaa voi muutenkin.. Niin ja jos vaimoa rakastais, kerro miksi niin kovasti on minun perään??
En kai ikinä opi ymmärtämään miksi joku tyytyy toisen jämiin, niihin varastettuihin hetkiin joita saa, jos saa? Mutta asiaan, jos mies ei vaimoaan rakastaisi ja rakastaisi vain sinua, niin tottakaihan hän olisi vaimonsa jättänyt jo aika päiviä sitten ja olisi vain sinun kanssasi. Miksi sitten mies on perääsi? Sinä tarjoat jännitystä ja vapautta vailla arkea ja vastuuta. Ei siivousvuoroja, lastehoitojärjestelyjä, rahahuolia, vain jännää arjen keskelle. Veikkaanpa ettei ole merkitystä oletko siinä sinä tai joku tyyppisesi, tarkoitus täyttyy.
Kuten sanoin, meillä ei ole yhteistä tulevaisuutta, mutta syytä siihen en sano..joku ehkä tunnistaisi.. Mutta meillä molemmilla oikeus myös onneen ja haluamme pitää tästä kiinni.. Ja edelleenkin tuo "panopuu" on aika lailla väärä sana kuvaamaan mitä olen tuolle miehelle, mutta te katkerat elämään kyllästyneet ämmät saatte olla mitä mieltä haluatte..Tiedä vaikka tämä mies on jonkun teistä aviomies..Kaksoielämää viettää ja vaimo ei aavista mitään..
tympii nämä "etkö tajua olevasi vain panopuu, vaimo on ykkönen jnejne".
Kun tilanne on joillakin ihan oikeasti alusta asti se, ettei kumpikaan halua erota. Tilanteet ovat joskus sellaisia, että vaikka kuinka oltaisiin rakastuneita niin tajutaan se, että elämän realiteetit ovat sellaiset, että jos heti mentäisiin yhteen ja vanhat suhteet eroon, niin tulevaisuus ei todellakaan olisi kovin ruusuinen. Jotkut ajattelevat lapsiaan, on mahdollisesti sellaista yhteistä omaisuutta joka pakko myydä eron tultua, sukulaiset painostavat, muita velvollisuuksia (esim. omaishoitajuus tms) eli aina ero ei todellakaan ole oikea ratkaisu. Ei tunnu sekään hyävltä että sellaisessa tilanteessa loppuelämä tuomittu rakkaudettomuuteen...
Saat sisältöä elämään toisen naisen miehestä, silloin kun saatte ajan sopimaan yksiin. Tyydyt muutamiin tunteihin ja tekstiviesteihin.. Ei voi muuta toivottaa kuin hauskaa loppuelämää..
Onneksi minulla on ihan aja rakastava mies ja saan omasta perheestäni sisältöä elämään koska tahansa haluan ja mikä parasta en joudu jakamaan sitä.
Miehesi voi haluta jättää sinut, jos jäät kiinni.
En mä voi tietää mitä tapahtuu huomenna tai ensi vuonna. Itken ne itkut sitten, jos on tarpeen. Mä en omista ketään.
vaimo on näille huoraaville miehille aina no 1,kun kova paikka tulee
mutta kakkosena olo riittää tällä hetkellä aivan mainiosti.. Ei miehen tarvitse valita, saa pitää meidät molemmat, mutta edelleenkin kysyn, jos vaimoa kaiken aikaa vain ajattelee ja ylikaiken rakastaa, miksi tuhlaa niin paljon heidän yhteistä aikaa minuun?? Nytkin vaimo on toisessa huoneessa ja mies aloitti tekstailun kanssani.. Miksi ihmeessä, kun voisi rakastella sen ihanan vaimonsa kanssa.. Niinpä, ei se vaimo oikein tahdo enää kiinnostaa, kun mies litistyy alle.. Sorry siskot..pahin seksin tappaja on naisen hirveä ylipaino..
Itken ne itkut sitten, jos on tarpeen.
Ensin petetään ihan surutta, ja sitten muututaankin säälittäväksi vänisijäksi, kun ero tulee. Outoa.
tympii nämä "etkö tajua olevasi vain panopuu, vaimo on ykkönen jnejne". Kun tilanne on joillakin ihan oikeasti alusta asti se, ettei kumpikaan halua erota. Tilanteet ovat joskus sellaisia, että vaikka kuinka oltaisiin rakastuneita niin tajutaan se, että elämän realiteetit ovat sellaiset, että jos heti mentäisiin yhteen ja vanhat suhteet eroon, niin tulevaisuus ei todellakaan olisi kovin ruusuinen. Jotkut ajattelevat lapsiaan, on mahdollisesti sellaista yhteistä omaisuutta joka pakko myydä eron tultua, sukulaiset painostavat, muita velvollisuuksia (esim. omaishoitajuus tms) eli aina ero ei todellakaan ole oikea ratkaisu. Ei tunnu sekään hyävltä että sellaisessa tilanteessa loppuelämä tuomittu rakkaudettomuuteen...
Rakkaudesta voi nauttia vaikkei yhteistä tulevaisuutta olekaan..
tympii nämä "etkö tajua olevasi vain panopuu, vaimo on ykkönen jnejne".
Kun tilanne on joillakin ihan oikeasti alusta asti se, ettei kumpikaan halua erota. Tilanteet ovat joskus sellaisia, että vaikka kuinka oltaisiin rakastuneita niin tajutaan se, että elämän realiteetit ovat sellaiset, että jos heti mentäisiin yhteen ja vanhat suhteet eroon, niin tulevaisuus ei todellakaan olisi kovin ruusuinen. Jotkut ajattelevat lapsiaan, on mahdollisesti sellaista yhteistä omaisuutta joka pakko myydä eron tultua, sukulaiset painostavat, muita velvollisuuksia (esim. omaishoitajuus tms) eli aina ero ei todellakaan ole oikea ratkaisu. Ei tunnu sekään hyävltä että sellaisessa tilanteessa loppuelämä tuomittu rakkaudettomuuteen...
Mun tapauksessa on alusta lähtien ollut selvää, että kukaan ei eroa. Syyt on moninaiset, mun pienet lapset varmaankin ne tärkeimmät. Me eletään nyt näin, ketään ei loukata.
Joku tuolla aiemmin kertoi miten ovat harrastaneet koko pääsiäisen kiihkeää seksiä, eikä rakastajatar ole saanut mitään. Sä et ymmärrä. Mulle on ihan sama, mitä mun rakastajani tekee vaimonsa kanssa. Se ei ole minulta pois. Ne harvat hetket, kun saadaan olla yhdessä ja rakastella on meidän. Siinä sängyssä ei ole vaimoja tai aviomiehiä, me vain.
Oma avioliitto kukoistaa eikä tarvetta varastettuihin pikapanoihin toisen kanssa ole. Niinpä en voi tajuta mitä ihminen tuollaisesta saa, muuta kuin huonon omantunnon jos sattuu yhtään moraalia omaamaan. En voisi kokea onnea tietoisesti jakaessani miehen toisen kanssa, tyytyessäni niihin pieniin hetkiin jota varsinaiselta perhe-elämältä jää. En voisi olla odottamssa niitä hetkiä kun toiselle sattuu tapaaminen sopimaan. Ja nuo selittelyt miksi ei voi erota, höpöhöpö! Jos se rakkaus nyt on niin todellsita ja kaikki kaikessa niin kuinka ikinä voisi kestää vuodesta toiseen katsella vieressä sitä toista, harrastaa seksiä, suunnitella tulevaa?? Ei mikään omaisuuskaan voi olla esteenä, sehän vain tarkoittaisi että rakastaa omaisuuttaan enemmän kuin tätä "tosirakkauttaan" tai pitää nykyisestä elämästään sellaisenaan enemmän. Lapset syyn voisin vielä ymmärtää vaikka täällähän mantrana hoetaan kuinka lapset toipuu, pääasia että vanhemmat ovat onnellisia. Tottahan se kyllä on että eron jälkeinen arki kun astuisi suhteeseen niin siinä se jännitys ja tosirakkaus sitten menee, parempi pysyä salarakkaina :D Jos vielä se vaimo ei edes aavista mitään, niin eipä siellä kotonakaan taida sitten kovin huonosti mennä...
tympii nämä "etkö tajua olevasi vain panopuu, vaimo on ykkönen jnejne". Kun tilanne on joillakin ihan oikeasti alusta asti se, ettei kumpikaan halua erota. Tilanteet ovat joskus sellaisia, että vaikka kuinka oltaisiin rakastuneita niin tajutaan se, että elämän realiteetit ovat sellaiset, että jos heti mentäisiin yhteen ja vanhat suhteet eroon, niin tulevaisuus ei todellakaan olisi kovin ruusuinen. Jotkut ajattelevat lapsiaan, on mahdollisesti sellaista yhteistä omaisuutta joka pakko myydä eron tultua, sukulaiset painostavat, muita velvollisuuksia (esim. omaishoitajuus tms) eli aina ero ei todellakaan ole oikea ratkaisu. Ei tunnu sekään hyävltä että sellaisessa tilanteessa loppuelämä tuomittu rakkaudettomuuteen...
Mun tapauksessa on alusta lähtien ollut selvää, että kukaan ei eroa. Syyt on moninaiset, mun pienet lapset varmaankin ne tärkeimmät. Me eletään nyt näin, ketään ei loukata. Joku tuolla aiemmin kertoi miten ovat harrastaneet koko pääsiäisen kiihkeää seksiä, eikä rakastajatar ole saanut mitään. Sä et ymmärrä. Mulle on ihan sama, mitä mun rakastajani tekee vaimonsa kanssa. Se ei ole minulta pois. Ne harvat hetket, kun saadaan olla yhdessä ja rakastella on meidän. Siinä sängyssä ei ole vaimoja tai aviomiehiä, me vain.
Ajattelen aivan samoin..
Oonko mä ylpeä tästä..? Jaa-a en tiedä. En varmastikaan. Mutta miksi mä katuisin?