Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petän. Kysymyksiä?

Vierailija
24.04.2011 |

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden vai useamman salarakkaan kanssa?

Vierailija
2/40 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko oma miehesi hyvä suutelija?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden vai useamman salarakkaan kanssa?

Erityisen rakkaan ihmisen kanssa.

Vierailija
4/40 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.no 2 mulle kävi näin.rakastuttiin.ei voitu ees näyttäytyä yhes.olemme rikki nykyään tahoillamme.tulta ei ole sammutettu kuitenkaan vieläkään.luulen...=(

Vierailija
5/40 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin nyt hyvin konkreettisia vinkkejä.

Vierailija
6/40 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös

Vierailija
7/40 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä yhteistä teillä on?

Samalla alalla töissä, samoja arvoja muutenkin. Pidetään samanlaisesta musiikista, elokuvista, kirjoista. Keskusteleminen ja väitteleminenkin on hauskaa molempien mielestä. Ja yhteistä on vielä se, että molemmilla on aika tylsä normaalielämä. Halutaan jännitystä :)

Vierailija
8/40 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin nyt hyvin konkreettisia vinkkejä.

ja huomattiin viihtyvämme yhdessä.

Jouduttiin töiden kautta tekemään hyvinkin tiivistä yhteistyötä ja pikkuhiljaa mentiin duunin jälkeen kahville ja kaljalle ja ja ja ..yksi asia johti toiseen.

Vierailija
9/40 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä yhteistä teillä on?

Samalla alalla töissä, samoja arvoja muutenkin. Pidetään samanlaisesta musiikista, elokuvista, kirjoista. Keskusteleminen ja väitteleminenkin on hauskaa molempien mielestä. Ja yhteistä on vielä se, että molemmilla on aika tylsä normaalielämä. Halutaan jännitystä :)

Ja jos haluat lisää jännitystä niin kerrot sille rakastajasi vaimolle ja omalle miehellesi. Sit on kaikilla jännää!

Vierailija
10/40 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä yhteistä teillä on?

Ja jos haluat lisää jännitystä niin kerrot sille rakastajasi vaimolle ja omalle miehellesi. Sit on kaikilla jännää!

En tunne varsinaisesti pettäväni ketään. Se, että mulla on hyvä olla, heijastuu kyllä tähän tylsään arkeekin. Kaikki voittaa.

Vierailija
11/40 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä yhteistä teillä on?

En tunne varsinaisesti pettäväni ketään. Se, että mulla on hyvä olla, heijastuu kyllä tähän tylsään arkeekin. Kaikki voittaa.

Kuitenkin otsikkosi on "Petän. Kysyttävää?". Niin siis petätkö vai et?

Vierailija
12/40 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä yhteistä teillä on?

Kuitenkin otsikkosi on "Petän. Kysyttävää?". Niin siis petätkö vai et?

Yleisten moraalisääntöjen mukaan petän.

Vierailija
13/40 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä olen kohta samassa tilanteessa. Mutta petän sit naisen kanssa, se on tässä niiiin outoa koska en ole ikinä ollut naisen kanssa. Nyt oon jo yli vuoden ollut uuden naisystäväni kanssa tiiviisti ja tuntuu että jotain ilmassa, kukaan ei vaan uskalla ottaa sitä ekaa askelta. Jännää. Toki ymmärrän myös nyt että elämä ei ole niin musta-valkoista ja vaikka ennen tuomitsin hyvinkin nopeasti ihmisiä jotka olivat uskottomia, niin nyt tiedän että kaikille voi sattua ihan mitä vain. Voimia, jaksamista.

Vierailija
14/40 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa seksiä nyt pääsiäisen aikaan, kun ei ole päässyt näkemään sinua. Kaikki voittaa :)

Vierailija
15/40 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhde varattuun mieheen kestänyt jo yli vuoden ja rakkaus vaan kukoistaa..

Vierailija
16/40 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanotko ylpeänä puolisollesi, että kaikki voittavat?

Vierailija
17/40 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhde varattuun mieheen kestänyt jo yli vuoden ja rakkaus vaan kukoistaa..

JOS SE RAKASTAIS SUA SE OLIS JÄTTÄNY VAIMONSA.MUT YMR??SE VAAN NAI SUA.VAIMOAAN RAKASTAA,JA NAI SITÄKIN...=9T.ÄITIMAMMA 39 V

Vierailija
18/40 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jäät kiinni,sanotko ylpeänä puolisollesi, että kaikki voittavat?

Eihän mikään sivusuhde mene mun lasten tai perheen edelle. Sitä paitsi, mun miehenikin on sanonut, että olen nykyään paljon paremmalla tuulella ja kivempi. En mä riskeeraa mitään.

Vierailija
19/40 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muta tällaisia rävellyksiä lukiessa on helpompi ymmärtää miksei suhde oikein toimi, ja etsitään muualta jotain tilalle.

kuule se vaan käyttää sua hyväkseen ku oot niin tyhmä

JOS SE RAKASTAIS SUA SE OLIS JÄTTÄNY VAIMONSA.MUT YMR??SE VAAN NAI SUA.VAIMOAAN RAKASTAA,JA NAI SITÄKIN...=9T.ÄITIMAMMA 39 V

Vierailija
20/40 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jäät kiinni,sanotko ylpeänä puolisollesi, että kaikki voittavat?

Eihän mikään sivusuhde mene mun lasten tai perheen edelle. Sitä paitsi, mun miehenikin on sanonut, että olen nykyään paljon paremmalla tuulella ja kivempi. En mä riskeeraa mitään.

Oletko ylpeä etkä rupea katumaan, jos sivusuhteesi paljastuu puolisollesi? Voit sanoa puolisollesi, ettet kadu suhdettasi ja olet ylpeä siitä, että petit häntä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi