Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pienten lasten vanhempien seksielämä

Vierailija
24.04.2011 |

kuinka usein harrastatte seksiä? siis te joilla on pieniä lapsia!

Kommentit (92)

Vierailija
1/92 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oven lukkoon? Meillä on uusi okt, eikä tosiaan ole mitään ovia missään huoneissa, paitsi ulko-ovi, vessassa ja suihkussa. Eikä lapset katso koskaan lastenohjelmia.

Kyllä edes vanhempien makkarissa pitää olla ovi!

Meidänkin makkarin ovessa on jälkeenpäin lisätty salpa sisäpuolelle ;-))

järkyttävän pinnallista jos rakennusvaiheessa laittaisi makuuhuoneeseen oven sen takia, että sitten saa rauhassa harrastaa seksiä, ei hyvää päivää ja Porvoosta terveisiä...

Vierailija
2/92 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

järkyttävän pinnallista jos rakennusvaiheessa laittaisi makuuhuoneeseen oven sen takia, että sitten saa rauhassa harrastaa seksiä, ei hyvää päivää ja Porvoosta terveisiä...

Haluaako sun murrosikäiset lapsesikin olla kaikkien pällisteltävinä koko ajan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/92 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan siis yhtä usein kun ennen lapsiakin.

Vierailija
4/92 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran kuukaudessa. Valitettavasti! Haluja olisi useammin. En halua aina vaan olla se aloitteen tekijä.

Vierailija
5/92 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme että miehet pettää kun vaimot pihtaa.

Oma vastaukseni: väh. 3x viikossa

Lapset: 1v, 2v, 5v ja 7v

joten mitä v*** sä urputat

pihtaa mies! Seksiä viimeksi v. 2002.

Vierailija
6/92 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä riippuu.. on välil viikko millon ei tehä mitään, mutta sitten saattaa olla et seuraaval viikol joka päivä..meilä siis 10kk ikäinen, joka nukkuu omassa huoneessa. Ja seuraava on tulossa. Välillä molemmilla on kausia kun ei kiinnosta niinku tippaakaan.

sama tilanne ku lainatussa vastauksessa, hyväks käytetään päiväuniajat ja illat, kun lapsi nukkuu.

Sikee uninen tapaus ku nukkuu omassa sängyssä, samassa huoneessa.Päikkärit yleensä ulkona..

Vierailija
7/92 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia viisi 8kk-10v

Vierailija
8/92 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäitsenäinen on nainen, joka vain antaa vaikkei huvittaisi, ettei vaan mies jätä. Entäs sitten jos jättää? Eikö se ole aika pinnallista, jos mies jättää siksi, että pienten lasten äiti on umpiväsynyt eikä siksi jaksa kuin hädin tuskin kerran kahdessa viikossa tai kerran viikossa oikein tsemppaamalla. Tekisi ukko itse samaan tahtiin niitä kotihommia kaiket päivät ja heräilisi lasten kanssa yöt, niin ei ois voimia vongata.

Vierailija
9/92 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienten lasten vanhempien siis odotetaan harrastavan seksiä vähemmän?

Me ollaan nuori lapseton pari ja harrastetaan seksiä joitakin kertoja vuodessa (tänä vuonna ei vielä kertaakaan). Saa nähdä miten käy jos joskus keksitään lisääntyä.

Jos toivoo raskautta yhdyntöjä olisi hyvä olla n.3vrk välein. Onneksi toisaalta teissä on ilmeisesti kohdannut 2 asekduaalista ihmistä jos olette noin tyytväisiä.

Vierailija
10/92 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on 3 ja 6 v. On ollut todella hiljaisempaakin, ei edes kuukausittain ollut seksiä. Nyt tilanne on muuttunut, olen ehkä itsekin halukkaampi.

Vierailija
11/92 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä lasta meillä. Me vanhemmat emme muuten nuku samassa huoneessa, silti onnistuu ;).

Vierailija
12/92 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kohta 2,5 vuotta on mennyt 2:lla sekstailulla....

Vierailija
13/92 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan nuori lapseton pari ja harrastetaan seksiä joitakin kertoja vuodessa (tänä vuonna ei vielä kertaakaan). Saa nähdä miten käy jos joskus keksitään lisääntyä.

Kiinnostaisi tietää mikä on se liima, joka pitää teidät yhdessä? Läheisriippuvuus? Turvattomuuden tunteet? Pelko, ettei kelpaa muille? Seksuaalitraumat, jolloin kaksi seksiin kykenemätöntä eivät joudu selittelemään toisilleen mitään?

Mun pieni mielikuvitus ei käsitä, että aseksuaalisessa "parisuhteessa" saattaisi olla rakkautta, ystävyyttä, läheisyyttä. Onko? Jos on, miten osoitatte sen?

Intohimo on valtava voimavara koko elämässä. Vahva seksuaali-identiteetti tuo potkua kaikkeen tekemiseen niin perhe- kuin työelämässä. Millaista on intohimoton elämä ja etenkin parisuhde? En kaipaa selvityksiä kurjista ja kylmistä suhteista. Jos joku kokee olevansa onnellinen ja elävänsä täyttä elämää aseksuaalisessa parisuhteessa, HALUAN EHDOTTOMASTI KUULLA MILLAISTA SE ON!

Vierailija
14/92 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi juuri noin. Lapsi nyt 6kk eikä vielä olla harrastettu seksiä, kun mies ei halua! Samoin raskausaikana ei sen jälkeen juuri harrastettu seksiä, kun raskausmaha näkyi. En tiedä miten tästä enää saadaan suhdetta jatkumaan. Olen jo melkein luovuttanut.

Oletteko puhuneet miehen kanssa asiasta? Mitä hän sanoo?

Meillä miehellä on lisäksi vaativa ja stressaava työ. Mies vaikuttaa kovin stressaantuneelta, ja hän itse pistää haluttomuuden stressin piikkiin. Iltaisin ei kuulemma jaksa, ja meillä ei tosiaankaan onnistu mitkään aamupanot, kun lapsi herää niin aikaisin.

Itselleni taas seksi on tapa rentoutua, toimii stressin purkajana. Olemme totaalisessa pattitilanteessa. Olen lopettanut "vonkaamisen", kun itsetunto ei anna anteeksi enää yhtäkään torjuntaa. Ja mitä kauemmin tässä menee, sen suurempi kynnys seksille tulee.

T. 41

Vierailija
15/92 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi tietää mikä on se liima, joka pitää teidät yhdessä? Läheisriippuvuus? Turvattomuuden tunteet? Pelko, ettei kelpaa muille? Seksuaalitraumat, jolloin kaksi seksiin kykenemätöntä eivät joudu selittelemään toisilleen mitään?

Mun pieni mielikuvitus ei käsitä, että aseksuaalisessa "parisuhteessa" saattaisi olla rakkautta, ystävyyttä, läheisyyttä. Onko? Jos on, miten osoitatte sen?

Ensinnäkin, tämä ei ole mikään "aseksuaalinen suhde". Kumpikin meistä on hetero.

Toisekseen, otaksuisin että meidät pitää yhdessä se, että halutaan olla yhdessä. Meillä on yhteisiä tulevaisuuden suunnitelmia ja unelmia, nauretaan samoille asioille ja viihdytään kaksin. Mikä nyt yleensäkin pitää pariskunnan yhdessä.

Erikoinen tuo kysymys, että onko rakkautta, läheisyyttä ja ystävyyttä. Kyllä on, päivittäin. Näitä asioita osoitetaan teoin, sanoin, halauksin ja kosketuksin.

Surkeaa tuo tuollainen kapeakatseisuus.

Vierailija
16/92 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienten lasten vanhempien siis odotetaan harrastavan seksiä vähemmän?

No meillä oli ihan samalla tavalla ennen lapsia, eli joskus ja ehkä jouluna :) Nyt, 2 lapsen jälkeen... Ei kiinnosta. Miestä kyllä kiinnostaisi. Viimeksi seksiä oli, kun yritimme toista lasta ja hän täytti juuri 8kk... Toivottavasti se seksikin joskus vielä alkaa kiinnostaa.

Vierailija
17/92 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intohimo on valtava voimavara koko elämässä. Vahva seksuaali-identiteetti tuo potkua kaikkeen tekemiseen niin perhe- kuin työelämässä.

Entä jos ei vain ole vahvaa seksuaalista draivia? Joillakin on, kaikilla ei. Minä en tunne erityistä tarvetta harrastaa seksiä enkä koe olevani seksuaalinen henkilö. Saan voimavarani muualta.

Nro 36 % 78

Vierailija
18/92 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intohimo on valtava voimavara koko elämässä. Vahva seksuaali-identiteetti tuo potkua kaikkeen tekemiseen niin perhe- kuin työelämässä.

Entä jos ei vain ole vahvaa seksuaalista draivia? Joillakin on, kaikilla ei. Minä en tunne erityistä tarvetta harrastaa seksiä enkä koe olevani seksuaalinen henkilö. Saan voimavarani muualta.

Nro 36 % 78

Joskus musta tuntuu, että kun tulen toimeen vähemmällä seksillä enkä sitä niin kovasti kaipaa, olen jotenkin huono ihminen.

Toisaalta sitten mun intohimo suuntautuu muualle. Nautin yleensä seksistä kun siihen ryhdyn, mutta kaikki ne tarvittavat pesut (ennen ja) jälkeen, se miten se vie aikaa muulta mitä haluaisin tehdä ja jotenkin vain ei niin innosta.

Vierailija
19/92 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toivoo raskautta yhdyntöjä olisi hyvä olla n.3vrk välein.

Oikeesti? Kuulostaapa... vaivalloiselta. Luulisi riittävän että siinä ovulaation nurkilla ryhtyy toimeen.

Vierailija
20/92 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeaa tuo tuollainen kapeakatseisuus.

Täytyy kuitenkin oikaista sen verran, että seksuaalisesti aktiivinen ja rakasteleva pari ei ole surkea pari. Luulen, että menetät paljon, kun kuvittelet niin.

Henkinen yhteytemme on vahva ja vaikeuksissa vain vahvistunut. Fyysinen yhteytemme on myös vahva. Kaipaamme seksuaalisesti toisiamme yhtä paljon kuin henkisestikin. Se ei ole missään nimessä surkeaa.

Etkän vaan ole kapeakatseinen tai paremminkin katkera, siltä vastauksesi kuulosti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän