Laihdutus vinkkejä kehiin!
Apua todella tarvitsisin! :( Olen 170cm pitkä ja vaakaan kolahti tänään 78kg... :( Kaveri myöskin lähetti minulle meidän tyttöjenillasta kuvia ja katsoin, että onko tuo todella minä?! Olen unohtanut oman hyvin voinnnin täysin!
Ruokavinkkejä! Liikunta niksejä! Aupua ihan polvillani täällä pyydän! :D
Mistä aloittaa?
Kommentit (8)
erilaisia salaatteja ja grillistä seuraksi kalaa/vähärasvaista lihaa, kastikkeita ei tarvitse. Illalla mansikoita ja rahkaa. Sitten sauvakävelyä, pitkiä pyörälenkkejä ja jos kiinnostaa, niin salilla kunnon punttitreeniä.
Tonne mukaan! Itse olen laihtunut 15kg "juttailemalla"!
rekisteröin siellä ilmaiseksi ja nyt kahdessa viikossa lähti 2.5kg eikä tarvinut olla syömättä.
Syöt enemmän kasviksia. Kuluta energiasi liikkumalla ja juo paljon vettä. Joskus näläntunne onkin jano!
Saat ruokaohjeet+päivittäiset liikuntaohjeet sieltä, voit myös tehdä omia reseptejä ja kone laskee kalorit puolestasi.
Ohjelma on maksullinen ja tietenkin on itsestäsi kiinni onnistutko painoasi pudottamaan mutta jos teet kuten siellä neuvotaan niin laihdut.
Omakohtainen kokemus 3kk tais maksaa n.30€ ja kiloja lähti 15 sitten hitaammalla tahdilla vielä 10kg lisää eli yhteensä -25kg n.9kk ajassa.
laihdutuksen pusseilla, 500 kcal/pv. Tule seuraamaan laihdutustani tuonne Laihdutus-puolelle. Jospa innostuisit ja aloittaisit myös, tyyli on aivan vapaa!
Sokru
Itse samanpituinen ja kiinnostaa =)
enempi liikuntaa. Perussetti.
tai sitten joku litkudieetti.
Tai karppaaminen.