Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Oletko arvoliberaali vai arvokonservatiivi?

Vierailija
24.04.2011 |

Ei välimuotoja, noista on valittava. =)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka nuo eivät olisi ainoat vaihtoehdotkaan :)

Vierailija
2/10 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma muuttuu, niin minäkin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti. =)

Vierailija
4/10 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti.

Vierailija
5/10 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"arvokonservatiivi" - ei sallaisia ole - kyse on vain vihreiden ja muoden hörhöjen sanaleikistä jolla halutaan mollata "juntteja" eli niitä jotka eivät ajattela eri tavalla

Vierailija
6/10 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"arvokonservatiivi" - ei sallaisia ole - kyse on vain vihreiden ja muoden hörhöjen sanaleikistä jolla halutaan mollata "juntteja" eli niitä jotka eivät ajattela eri tavalla

Konservatiiviset, perinteiset arvot tai uudet, liberaalit arvot.

Tehdään niin kuin on aina tehty- Keksitään parempaa.

Vierailija
7/10 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiväthän nuo termit ole millään tavalla loukkaavia. Millä sanalla sitten arvokonservatiivia pitäisi kutsua? Ihmiseksi, ja loppuja sitten hörhöiksi vai?

Vierailija
8/10 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

konservatiiveista on puhuttu jo 1800-luvun alkupuolella.

Vierailija
9/10 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en ole iloinen persujen menestyksestä.

Vierailija
10/10 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ajatellaan tätä mediassa paljon puhuttua suhtautumista homoseksuaalisuuteen liberaaliutena, niin varmaan sitten olen liberaali. Mutta toisaalta olen mielestäni hyvin konservatiivinen, mitä tulee yleiseen moraaliin. Mielestäni itsekkyys on yhteiskunnassamme mennyt liian pitkälle: päihteet, riippuvuudet, vastuunottokyvyn puute, esimerkiksi raha-asioiden käsistä lähteminen ovat ehdottomasti väärin, on väärin kuluttaa luonnonvaroja tähän malliin vain jotta saisimme kaikkea mahdollista. Joku siis pitäisi ehkä minua äärikonservatiivina.

Mutta jos on valittava, niin mielummin olen liberaali. Vaikkakin se sanana yhdistyy hyvin helposti itsekkyyteen ja oman edun tavoitteluun, narsismiinkin.

Vastuuta korostava liberaali?