Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuuko kellään muulla kuukautiskivut synnytyskipujen kaltaisina supistuksina?

Vierailija
24.04.2011 |

En ole koskaan synnyttänyt, joten sitä en tiedä, ovatko nämä yhtä kovia kuin synnytyskivut(tuskin), mutta ainakin saman kaltaisia. Tulevat aaltoina, joudun hengittämään syvään ja rauhallisesti, tekee mieli puristaa jotakin käsillä ja sitten muutaman sekunnin päästä se on ohi. Onko aivan normaalia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee samankaltaisia kramppeja selkään... juu no synnytyskivut on silleen kertaa miljoona niihin kipuihin verrattuna

Vierailija
2/5 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovat kuukautiskivut oli mulla nuorena (oksensinkin kivusta), mutta valitettavasti supistukset olivat silti aivan helvettiä niihin verrattuna. Muistaakseni kuukautiskivut aaltoilivat kyllä. Supistukset eivät niinkään, olivat enempi tasaista tuskaa alun jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole työkuntoinen tuolloin.

Vierailija
4/5 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen synnyttänyt, joten tiedän, mitä ne oikeat synnytyskivutkin ovat. Täytyy kyllä sano, että olin aika yllättynyt, miten lieviä synnytyskivut olivat alkuvaiheessa. Noin 5 cm asti aukeaminen tuntui samalta kuin kovat kuukautiskivut. Olin ihan ihmeissäni, kun kätilö yritti tuputtaa kivunlievitystä. :) Kyllä sitten myöhemmin sattuikin, mutta ei pointti oli se, että kyllä kuukautiskivut voivat olla hyvin samanlaisia kuin synnytyskivut.

Vierailija
5/5 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin synnytyksen alussa ja menkoissa on yhtäläisyyksiä. Tosin ero on siinä, että synnytyksessä supistuksissa on selvä tauko, menkkojen aikana on paremminkin tasaista jomotusta, johon ei auta kuin kunnon särkylääke ja pitkä lepo. Synnytyksen loppu onkin sitten jo eri luokkaa, mutta kestettävissä on sekin. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi