Pakko kai ruveta sitten laihduttamaan, vaikka ei ole yhtään ylipainoa
työkaveritkin pitävät minua lihavana ja huomauttelevat aina painostani, samoin lähipiirini. Itse en edes ymmärrä, miten toisten paino kuuluu muille. Enkä ymmärrä sitäkään, miten samanpituista työkaveria pidetään hoikkana ja minua paksuna, ostimme sattumalta juuri samat housut, minä kokoa 38 ja hän 42. Voiko minulla olla jokin näköharha vai miten?
Kommentit (4)
joilla on kapeat käsivarret, kapeat hartiat ja pienet rinnat, huolimatta siitä miten paksut reidet tai iso takapuoli on.
sellaisia ihmisiä pidetään yleisesti hoikkina joilla on kapeat käsivarret, kapeat hartiat ja pienet rinnat, huolimatta siitä miten paksut reidet tai iso takapuoli on.
Mua aina sanotaan hoikaksi, vaikka housukokoni on 42 (ja välillä tunnen itseni kauheaksi läskiksi). Mulla on kaikki muu kapeaa, paitsi reidet, lantio ja peba. No hartiatkin on leveät, mutta siis esim. mulla näkyy kylkiluut ja solisluut ja vyötärökin on kapea.
olen noin kokoa 36, joissakin merkeissä 38(varsinkin paidoissa). Olen D-kuppinen, mutta käsivarteni ovat paksut ja mahani aina vähän pömpöllä. Saan todella usein kuulla painostani :( Ja kyllä, huomaan itsekin kuvistani että varsinkin käsistäni näytän läskiltä.
minun housut eivät mahdu siskolleni joka painaa13 kg vähemmän!!!musta tosi outoa!mekin ollaan ihan eri malliset!