Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaaksi nestesaippuapullosta?

Vierailija
08.04.2011 |

Olen 19-vuotias tyttö ja raskaana. Olemme poikakaverini kanssa innoissamme ja iloisia tulevasta lapsesta. Mieltäni vaivaa kuitenkin raskauteni alkamiseen liittyvä asia. En kehtaa kysyä siitä neuvolassa enkä saa unta öisin, kun mietin asiaa.

En ole pettänyt poikakaveriani. Niinä päivinä, kun tulin raskaaksi, olin yötä tyttökaverini luona. Aamulla kävin vessassa ja tein alapesun saippualla. Vähän myöhemmin tyttökaverini sanoi, että hänen miehensä oli käynyt vessassa tyydyttämässä itseään. Kun mies kävi siellä, hän luultavasti pesi spermaiset kätensä saippualla. Minä menin vessaan heti hänen jälkeensä. Otin saippuaa samasta pullosta ja pesin alapääni. Spermahan ei varmasti kosteissa oloissa kuivu sekunnissa. Olisiko siis pieni mahdollisuus, että olisin raskaana tälle miehelle? Pyydän, että vastaatte. Ei ole varmasti vauvallekaan hyväksi tämä hermoilu. Ahdistaa, kun pitää kaikille esittää tosi onnellista

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ennen kuin sanot, että ei, ei ole provo... Niin hei, kamoon, olet 19-vuotias... Voi elämä..

Vierailija
2/5 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne siittiöt siellä saippuan seassa enää elä. Siis kun laitoit sitä saippuaa niin jos siellä jotain oli niin se kyllä sekoituti siihen saippuaan ja 'kuoli samantien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten jos olit rakastellut miehesi kanssa esim 4 päivää ennen, ennen kuin menit kaverillesi, niin siitä rakstelusta voisi todellakin tulla raskaaksi vaikka itse ovulaatio tulisikin sinä aikana kun olit kaverillasi.

Toisekseen, et voi koskaan varmaksi tietää, koska ovulaatiosi todellisuudessa oli- saatoit olla jo raskaana kun menit kaverillesi. Tai ehkä tulit raskaaksi vasta monta päivää sen jälkeen. Ovulaatio voi tulla jopa kuukautisten aikana, joten varsinaisia 100% "varmoja päiviä" ei ole olemassakaan. Raskauslaskurit olisivat totta, jos ovulaatio olisi kone, joka tulee aina samaan aikaan kuusta - mutta niin ei ole!

Nauti raskaudestasi huoletta- et ole tullut raskaaksi saippuapullosta, vaan oman rakkaan miehesi siittiöistä. Onnellista odotusaikaa : )

Vierailija
4/5 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alapäätä ei saa pestä saippualla.

Vierailija
5/5 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se kaveri sit halus välttämättä kertoa just sulle että sen mies oli käynyt runkkaamassa,hih!