Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen puuma, haluatko kysyä jotain?

Vierailija
23.04.2011 |

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hoidat turkkiasi?

Vierailija
2/27 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä olet oppinut? missä käytät tietokonetta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

evvk

Vierailija
4/27 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan hauskaa on ollut hyyyyvin pitkään. Se on siis harhaluulo! :) ap

Vierailija
5/27 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi lasta, olen eronnut. Miehellä ei lapsia. Mies ei ole osoittanut kiinnostusta minua kohtaan, enkä minäkään "suoraan";

Olenko minäkin puuma, onko minulla mahdollisuuksia oikeaan pitkään parisuhteeseen?

Vierailija
6/27 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaakseen puuma ikäeron pitää olla paljon suurempi (itse olen 37 v ja tapailen parikymppisiä kundeja).

Ko. mies ei välttämättä aavistakaan, että voisit olla hänestä kiinnostunut. Sinulla on siis hyvät mahdollisuudet, että hän on susta kiinnostunut. Ja hyvä parisuhdekin on täysin mahdollinen. ap

Minulla on kaksi lasta, olen eronnut. Miehellä ei lapsia. Mies ei ole osoittanut kiinnostusta minua kohtaan, enkä minäkään "suoraan"; Olenko minäkin puuma, onko minulla mahdollisuuksia oikeaan pitkään parisuhteeseen?

Vierailija
7/27 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kylmillä seuduilla puuma saattaa kasvaa jopa yli 120 kilogramman painoiseksi, mutta vastaavasti trooppisilla seuduilla se saattaa hyvinkin olla alle 50 kilogramman painoinen. Puuman vartalo on noin 150–200 cm:n pituinen

Naaraiden kiima-aika ei ole vuodenajasta riippuvainen, joten parittelu voi tapahtua milloin vain.

Puuma on hyvin sopeutuvainen, minkä takia sitä esiintyykin hyvin laajalti ja mitä erilaisimmilla alueilla."

http://fi.wikipedia.org/wiki/Puuma

Vierailija
8/27 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tapailemiesi poikien lapsellisuus häiritse? Lapselliset/pinnalliset jutut ja tekemiset?

Vai keskityttekö pelkästään seksiin?

Otatko sinä ohjat käsiin seksissä, vai onko näistä pojista "viejiksi"/ohjien ottajiksi seksissä?

Vierailija
9/27 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sellainen nuoruuden ehdottomuus tai kaikkitietäväisyys on suloista ja huvittavaa. Kyllä ne vielä oppivat. :) Mutta en minä mitään tyhjäpäitä halua tavata. Monesti ovat ihan fiksuja nuoria miehiä. Tykkään leikinlaskusta ja huumorintäyteisestä keskustelusta, seksin ohella.

No viemme puolin ja toisin. Vaikkei pojat kovin kokeneita olisikaan, heillä on hyvä mielikuvitus ja kokeilunhalua. He ehdottavat jotain asioita, ja minä puolestani keksin jotain mistä itse olen tykännyt.

ap

Eikö tapailemiesi poikien lapsellisuus häiritse? Lapselliset/pinnalliset jutut ja tekemiset? Vai keskityttekö pelkästään seksiin? Otatko sinä ohjat käsiin seksissä, vai onko näistä pojista "viejiksi"/ohjien ottajiksi seksissä?

Vierailija
10/27 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua monesti luullaan paljon nuoremmaksi - 28-32-vuotiaaksi. Näitä kolleja viehättää itsevarmuuteni ja määrätietoisuuteni.

ap

Vierailija
11/27 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano jotain lohduttavaa kateellisille naisille!

Vierailija
12/27 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 43-vuotias ja mun himon kohde on 19 v...

Vierailija
13/27 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni on sitä mieltä, että me asumme puumakerroksessa. Hän on havainnut, että kerroksemme asunnoissa asuu jokaisessa perhe, jossa nainen on miestä vanhempi. Sanoinkin siihen, että täällä asuu hymyileviä miehiä!

Vierailija
14/27 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään kyllä, että osaavat keskustella järkeviä, jotta voi viettää hauskan illan noin yleensä. Eli seksi vain yhtenä, mutta tietty isona osana ajanviettoa.

En nyt osaa sanoa mitään lohdullista kateellisille.. :D Yllättävää, miten kiinnostuneita nuoret miehet ovat vanhemmista naisista! Toiset haluavat ihan seurustella eikä heitä siinä mielessä häiritse ikäero edes.

Puumaksi tarvittaneen vähintään noin 15 v ikäero.

ap

Vierailija
15/27 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaa koko päivän toisin kuin eräät..

Vierailija
16/27 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaa koko päivän toisin kuin eräät..

Ja syys siihen lienee, että vaikka olen 41-vuotias, avovaimoni on 18 vuotta nuorempi, erittäin kaunis ja timmissä kunnossa. Kummasti piristää suhdetta. On itsekin tosin pakko pitää kuntoaan korkealla :)

Vierailija
17/27 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tää mun 45v. ikä naisena haittaa yhtään seksielämää. 17-20v. nuorii miehii pyörii on ihan tarpeeksi jaloissa ja ihanaa on! Nopeimmin laukee jos suihin ottaa...

Tarja

Vierailija
18/27 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä puhu soopaa. Ihmiset saa tehä keskenään mitä haluaa kuha ei tehä toiselle pahaa mieltä. Ite Tyydyttäisin mielelläni puuman tarpeet.

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 21:24"]

Olen naimisissa itseäni 17 vuotta nuoremman miehen kanssa, mutta en ole puuma. Puuma on nainen joka ei kykene oikeaan parisuhteeseen vaan hakee lyhytaikaisia seksisuhteita, joissa kumppaneilla ei ole aitoa ihmisarvoa vaan he ovat pelkkiä ikäluokkansa edustajia.

[/quote]

Vierailija
19/27 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on kiva, että ollaan vapauduttu näinkin, että naiset voivat olla minkäikäisen miehen kanssa tahansa. Miespuumiahan on aina ollut. Vanhemmat naiset ovat yleistäen paljon hehkeämpiä kuin vanhat miehet. 

Vierailija
20/27 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten puumanaisia sitten löytää? T. Hieman vanhemmista naisista kiinnostunut 19 vuotias mies :)