Olen puuma, haluatko kysyä jotain?
Kommentit (27)
Olen naimisissa itseäni 17 vuotta nuoremman miehen kanssa, mutta en ole puuma. Puuma on nainen joka ei kykene oikeaan parisuhteeseen vaan hakee lyhytaikaisia seksisuhteita, joissa kumppaneilla ei ole aitoa ihmisarvoa vaan he ovat pelkkiä ikäluokkansa edustajia.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2011 klo 22:17"]
Paljonko ikäeroa pitää olla että on puuma-poju-suhde?
[/quote]
Naisen ikä jaettuna kahdella + 7 vuotta on yläikäraja.
Mä oon myös puuma, pokasin itselleni pari vuotta sitten etelänlomalta oman nuoren latino loverin ja siitä asti on oltu yhdessä. Minä 41 v, mies nyt 19. Kyllä mä tiedän että se minuun varmaan jossain vaiheessa kyllästyy ja etsii nuoremman tilalle, mutta pidän hauskaa niin kauan kuin sitä riittää!
olen 43 v ja olen opettaja amk:ssa. Oppitunneillani istuu välillä ihania poikia :-). Kyllä sen molemminpuolisen kemian vaistoaa...
miehesi/poikakaveri yms. voisi olla sinun lapsi. Eli sen verran ikäeroa pitää olla. Tai minulle on ainakin nuin kerrottu tuo asia.
Paljonko ikäeroa pitää olla että on puuma-poju-suhde?
Mistä puuman voi löytää?! se on pitkään ollut jo "fantasia" tai halunnut päästä "toyboyksi" mutta liikun vähän väärissä paikoissa että löytäisin sellaisen? Olen kuitenki miehen mitoissa oleva hyvännäiköinen jamppa?